دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دهمین جشنواره فناوری نانو از فردا آغاز به کار می‌کند

دهمین جشنواره فناوری نانو از فردا به مدت 4 روز در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 218632

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا از ایسنا، دهمین جشنواره فناوری نانو با حضور 150 نهاد فعال در حوزه فناوری نانو در روزهای 14 تا 17 مهر ماه 96، از ساعت 9 تا 17 در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران در سال خلیج فارس برگزار می‌شود.


این جشنواره روز شنبه، 15 مهر 96 از ساعت 16 تا 18 با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت،‌ معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور، دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و مدیران شرکت‌های فعال در عرصه فناوری نانو برگزار می‌شود.


یکی از برنامه‌های روز دوم این جشنواره، مراسم تقدیر از شرکت‌های برتر فناوری نانو در سه سطح شرکت‌های فناور برتر ، شرکت‌های صنعتی برتر و شرکت‌های صادراتی برتر خواهد بود.


این جشنواره با حضور هیات تجاری از چین به منظور مذاکرات برای انتقال فناوری از ایران به چین،‌ شرکت‌های صنعتی تولیدکننده انواع محصولات صنعتی با فناوری نانو، کنسرسیوم منسوجات فناوری نانو (هاینو) همراه خواهد بود.


همچنین رونمایی از منسوجات خنک‌کننده یکی از شرکت‌های صنعتی، برگزاری نشست مشترک بین محققان ایرانی و چینی، نمایش طرح‌های برتر برنامه نانومچ، حضور تیم‌های برتر مرحله نخست مسابقه نانو استارتاپ، حضور تورهای بازدید صنعتی و دانشجویی و نمایش طرح‌های برتر جشنواره دانش‌آموزی فناوری نانو از سراسر کشور از برنامه‌های این جشنواره است.


از دیگر برنامه‌های این جشنواره می‌توان به ارائه عملکرد شبکه آزمایشگاه‌های آموزشی فناوری نانو (شبکه توانا) با 87 مرکز در سراسر کشور، ‌معرفی طرح «ایناتک» برای حمایت از پژوهشگران دانشگاهی صاحب ایده، معرفی طرح‌های تجاری شده در استفاده از فناوری نانو برای تصفیه آب و نمایش خانه نانویی با بیش از 47 محصول خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته