دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شفر : افتخار می‌کنم که بازیکنان استقلال در تیم ملی هستند/چه کسی گفته حسرت کاوه رضایی را می‌خورم؟!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به نتایج تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه امیدوارم.
کد خبر : 218593

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، وینفرد شفر پس ازبرتری ایران مقابل توگو اظهار داشت:« وینفرد شفر پسز ابرتری ایران مقابل توگو اظهار داشت: ایران تیم خوبی دارد و در این بازی هم خوب بازی کرد. من بسیار به این تیم در جام جهانی امیدوار هستم که نتایج خوبی بگیرد.»


وی ادامه داد: «افتخار می‌کنم که بازیکنان استقلال در تیم ملی هستند و راضی کننده بود. بازیکنان خوب و آینده داری را داریم.»


شفر که قصد حضور در رختکن تیم ملی را داشت، گفت: «به خاطر عرض تبریک و خسته نباشید به بازیکنان و کی روش رفتم و آرزو کردم که بازیکنانم سرحال به تمرین تیم بازگردند.»


سرمربی استقلال در مورد اینکه کاوه رضایی فصل قبل در استقلال بود و امروز با دیدن او در تیم ملی آیا حسرت داشتن او را خوردید یا خیر، گفت: «چه کسی گفته ما حسرت او را می‌خوریم؟ مهاجمان خوبی داریم و در تیم ما علاوه بر آنها باید هافبک‌ها هم گل بزنند.»


شفر عنوان کرد: «این بازی دوستانه بود و زمان زیادی تا جام جهانی مانده است و من هم تمام کمکم را می کنم که به بازیکنان تیم ملی کمک کنم.»


سرمربی آلمانی استقلال ادامه داد:« از نوع بازی ایران و پیروزی این تیم سورپرایز نشدم چون می‌دانستم که ایران تیم خوبی دارد. من امروز آمدم که بازیکنان خودم را ببینم. دیدم که آنها چقدر با عشق و علاقه بازی کردند و امیدوارم بدون هیچ مصدومیتی به تمرینات بازگردند. ما باشگاه‌ها باید تیم ملی را حمایت کنیم تا آنها بهتر بازی کنند.»


خبرنگاری از شفر در مورد دستیارانش پرسید که مترجم او از این سوال صرف‌نظر کرد و پرسش خبرنگار را به آب‌وهوا ارتباط داد که شفر گفت آب و هوا هم خوب بود.!


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته