دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کندی تردد با وجود مه غلیظ در محور هراز/ مشکلی برای تردد خودروها در محور فیروزکوه وجود ندارد

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از کندی تردد با وجود مه غلیظ در محور هراز خبر داد و گفت: مشکلی برای تردد خودروها در محور فیروزکوه وجود ندارد.
کد خبر : 218537

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، سیاوش محبی در خصوص اوضاع ترافیکی و تردد خودروها در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار داشت: محور هراز پس از چند ساعت بارش شدید برف با نمک‌پاشی و برف‌روبی توسط عوامل اجرایی راهداری بازگشایی شده است.


وی ادامه داد: وجود مه غلیظ در محور هراز تردد را با کندی مواجه کرده و مسیر جاده در حوزه مازندران لغزنده است و رانندگان باید با احتیاط فراوان در این جاده تردد کنند.


فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: در محور فیروزکوه در منطقه گدوک شاهد برف و یخ‌بندان بودیم که با حضور عوامل راهداری، برف‌روبی و نمک‌پاشی انجام شده و مشکلی برای تردد خودروها در این محور وجود ندارد.


محبی با بیان اینکه آمد و شد در محور امام رضا (ع) به‌صورت روان در جریان است، اظهار کرد: رانندگان باید توجه داشته باشند که برای تردد در محورهای شرق استان تهران، به همراه داشتن تجهیزات زمستانی ازجمله زنجیر چرخ و لوازم ایمنی الزامی است و از تردد خودروهایی که فاقد به این تجهیزات باشد جلوگیری به عمل خواهد آمد.


وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است، اضافه کرد: رانندگان و مسافران قبل از آغاز سفر خودروی خود را به نمایندگی مجاز و مرکز معاینه فنی برده تا از سلامت و سیستم‌های فنی خودرو به‌ویژه بخاری، برف‌پاک‌کن، مخزن آبپاش و... اطمینان حاصل کنند.


فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: مسافران قبل از حرکت شرایط راه‌ها را از طریق مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره 882555555 مطلع و سپس اقدام به آغاز سفر کنند.


محبی افزود: مسافران به توصیه‌های مأموران راه‌ها و هشدارهای پلیس و راهداری توجه کند و قبل از حرکت خودرو خود را با سوخت کاملاً پر کرده و از به همراه داشتن لوازم گرمایشی و مواد غذایی اطمینان حاصل کنند.


منبع: فارس


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته