دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مهر 1396 - 13:53

پیام‌های تسلیت درگذشت داوود احمدی‌نژاد

برخی از سیاسیون، مقامات کشوری و لشکری با صدور پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت داوود احمدی‌نژاد دبیر سابق کمیته دائمی پدافند غیرعامل و برادر محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم را تسلیت گفتند.
کد خبر : 218497

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری آنا، سردار سرتیپ غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل با صدور پیامی درگذشت داوود احمدی نژاد را تسلیت گفت.


متن این پیام به شرح زیر است:


«بسم الله الرحمن الرحیم


انالله و انا الیه راجعون


خانواده محترم احمدی نژاد


درگذشت برادر بسیجی داود احمدی نژاد از دلاورمردان دوران حماسه و جهاد، دبیر سابق کمیته دائمی پدافند غیرعامل موجب تألم خاطر شد.


ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های مخلصانه ایشان در دوران خدمت در کمیته دائمی پدافند غیر عامل کشور، از خداوند تبارک و تعالی علو درجات و غفران الهی و صبر و اجر برای خانواده محترم ایشان مسألت می‌کنم.»


سید عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما هم با صدور پیامی به محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور پیشین کشورمان درگذشت برادر وی را تسلیت گفت.


متن پیام ضرغامی به این شرح است:


«برادر گرامی جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد


فقدان غمبار برادر انقلابی و ولائی ، حاج داود احمدی نژاد موجب تاسف و تاثر همه دوستداران انقلاب شد.


از خداوند متعال ، علو درجات برای آن مرحوم و صبر و سلامتی برای جنابعالی و سایر بازماندگان و خویشاوندان آرزومندم.»


حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی هم با صدور پیامی درگذشت داوود احمدی‌نژاد را به رئیس‌جمهور سابق کشورمان تسلیت گفت.


در این پیام آمده است: «برادر گرامی جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد؛‌ درگذشت برادرتان مرحوم حاج داوود احمدی نژاد را خدمت جنابعالی و همه ی بازماندگان ایشان تسلیت عرض نموده، از خدای متعال برای ایشان رحمت واسعه مسئلت دارم.»


محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین نیز در پیامی درگذشت داوود احمدی‌نژاد را به محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم تسلیت گفت.


متن این پیام به شرح زیر است:


«انا لله و انا الیه راجعوناحم


برادر گرامی جناب آقای محمود احمدی نژاد


سلام علیکم


احتراما درگذشت اخوی گرامی، مرحوم مغفور حاج داوود احمدی نژاد را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای جنابعالی و خانواده محترم صبر و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته