دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مسکو:

حمایت آمریکا از تروریست‌ها مانع اصلی شکست آنهاست

وزارت دفاع روسیه گفته است که حمایت آمریکا از تروریست‌ها مانع اصلی شکست آنهاست.
کد خبر : 218369

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، حمایت آمریکا برای تروریست‌ها در سوریه مانع اصلی در مسیر شکست آنها و همچنین مبارزات علیه تروریست‌هاست.


بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، وزارت دفاع روسیه گفته است که به آمریکا هشدار داده، هرگونه حمله تروریست‌ها از مناطق تحت کنترل نیروهای آمریکا را دفع خواهد کرد.


بنا بر بیانیه ارتش روسیه، یک سری از حملات داعش علیه نیروهای سوریه از مناطقی انجام شده است که «هیأت‌های نظامی آمریکا» مستقر است.


«ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه تأکید کرد: «مانع اصلی در نابودی کامل داعش در سوریه، قابلیت‌های نظامی تروریست‌ها نیست، بلکه حمایت همکاران آمریکایی ماست».


وی افزود: «حملات تروریست‌ها در یک موضوع مشترک هستند، این حملات همگی از محدوده 50 کیلومتری اطراف «الطنف» در مرز اردن و سوریه انجام شده‌اند، جاییکه هیأت نظامی آمریکا مستقر است.»


بنا بر این گزارش، در ماه سپتامبر، وزارت دفاع روسیه تصاویری ماهواره‌ای منتشر کرد که نشان می‌داد، نیروهای دموکراتیک سوریه و نیروهای ارتش آمریکا که از آنها حمایت می‌کنند در مناطق تحت کنترل نیروهای داعش آزادانه فعالیت می‌کنند.


منبع: فارس


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته