دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کارگردان سریال دفاع مقدسی "آشوب" در گفت‌وگو با آنا:

نمی‌خواهم به هر شکلی روی آنتن برویم

پوروزیری درباره روند تولید این مجموعه تلویزیونی دفاع مقدسی خبر داد: پروسه تولید حداقل تا پایان سال ادامه خواهد یافت بنابراین با این وضعیت، پخش «آشوب» به سال آینده موکول خواهد شد.
کد خبر : 218367

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، شبکه‌های صداوسیما بنابر رسالتی که دارند و برحسب موضوعات مختلف، سریال‌های متنوعی را در مرحله نگارش تا تصویربرداری دارد. برخی مناسبتی هستند و در عرض یکی دوماه تمام می‌شوند و برخی نیز بنابر سختی و گاه تعدد قسمت‌هایی که دارند، بازه زمانی و البته بودجه بیشتری را لازم خواهد داشت.


سریال «آشوب» ازجمله این تولیدات است که سوژه دفاع مقدسی دارد و داستانش در خرمشهرِ دوران جنگ تحمیلی می‌گذرد. چند ماهی نیز از آغاز تصویربرداری آن در لوکیشن‌های تهران مثل شهرک غزالی و غیره می‌گذرد و این روزها نیز در شهر خرمشهر پیگیری می‌شود.


* زمان و شبکه پخش معلوم نیست


در همین رابطه امیر پوروزیری کارگردان این سریال با اشاره به تولید و زمان پخش احتمالی آن به آنا گفت: فعلا که همچنان مشغول فیلمبرداری هستیم و دو ماهی هم به اتمام سریال باقی است و بعد از آن نیز نمی‌توان فعلا درباره زمان پخش آن از تلویزیون و شبکه‌ای خاص، حرف قطعی زد.



وی توضیح داد: فکر می‌کنم نزدیک به دو ماه دیگر مشغول فیلمبرداری باشیم. به خصوص باید بعد از اتمام ضبط روی صحنه‌های جنگی سریال، کار شود و جلوه‌های ویژه آن را تقویت کنیم. بنابراین پروسه تولید این بخش حداقل تا پایان سال ادامه خواهد یافت.


به گفته این کارگردان؛ بخش اصلاح رنگ و صداگذاری نیز به سال بعد موکول خواهد شد. بنابراین با این وضعیت پخش «آشوب» حداقل به سال آینده موکول خواهد شد.


پوروزیزی با بیان اینکه در این مجموعه دفاع مقدسی به قصه آدم‌ها می‌پردازیم، ادامه داد: ترکیب خوبی از بازیگران را به کار گرفته‌ایم از پیشکسوت‌ها مثل محمود پاک نیت، سیاوش طهمورث و پروانه معصومی تا تیم جوان جدی مثل عباس غزالی و حتی بازیگران تئاتری که در کنار ما هستند.


* یک داستان عاشقه در دل جنگ


وی درباره کلیت قصه «آشوب» نیز گفت: یک داستان عاشقانه است در شروع جنگ؛ زمانی که زندگی مردم درحال گذران است اما با شروع جنگ، همه چیز را تحت تأثیر قرار می‌دهد.


پوروزیری اعلام کرد؛ درواقع قصه سریال گذری دارد بر آدم‌هایی که همچنان در لحظه سقوط خرمشهر در شهر باقی ماندهاند. داستان این سریال 25 قسمتی از شروع جنگ می‌باشد تا یک ماه بعد که سقوط خرمشهر است.



امیر پوروزیری که این روزها «آشوب» را در خرمشهر جلوی دوربین دارد، گفت: امیدوارم در پایان با سریالی دارای کیفیت قابل قبول به استقبال مخاطبان سیما برویم. فعلا دنبال این هستم که کیفیت کار بالا رود. عجله‌ای ندارم که به هر شکلی آن را به آنتن برسانیم.


گفتنی است «آشوب» درامی خانوادگی است که از دوران ابتدایی جنگ در فضای خرمشهر، روایتگری می‌کند. درواقع داستان در سه ماه از مرداد تا آبان سال 59 را دربرمی‌گیرد.


قرار بر این است که مجموعه در قالب 25 قسمت 45 دقیقه‌ای تحویل تلویزیون داده شود گرچه امکان افزایش آن به 30 قسمت نیز وجود دارد. در عین اینکه هنوز شبکه پخش‌کننده آن نیز مشخص نشده است.


در این مجموعه به عنوان محصول تازه مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج بازیگرانی همچون محمود پاک نیت، پروانه معصومی، عباس غزالی، سیاوش طهمورث، سلمان فرخنده، مالک سراج، شیوا ابراهیمی و ... مشغول ایفای نقش هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته