دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1394 - 14:01

فینال لیگ قهرمانان اروپا؛ جام قهرمانی در دو راهی بارسلون و تورین

مصاف امشب یوونتوس و بارسلونا، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا را در فصل 2015-2014 مشخص خواهد کرد.
کد خبر : 21829

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، امشب دو تیم بارسلونا و یوونتوس برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار راس ساعت 23:15 ذقیقه در ورزشگاه المپیک شهر برلین برگزار خواهد شد.


بارسلونا با پیروزی در این دیدار می تواند سه گانه خود را تکمیل کند و جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را نیز به جام های قبلی خود اضافه کند. امشب ژاوی برای آخرین بار پیراهن بارسلونا را بر تن خواهد کرد و به طور حتم دوست دارد که با قهرمانی لیگ قهرمانی اروپا این تیم را ترک کند. ضمن این که مثلت سوارز، نیمار و مسی می تواند به تنهایی نتیجه بازی را به سود بارسلونا رقم بزند.


اما در بازی امشب طرفداران یوونتوس چشم امیدشان به ساق های توز و پوگبا دوخته شده است. این دو بازیکن نقش زیادی در صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان داشتند. بدون شک مهمترین بدشانسی آلگری برای دیدار مقابل بارسلونا، مصدومیت کیه لینی است. نبود این مدافع مستحکم در ترکیب یوونتوس می تواند یک خبر خوب برای انریکه باشد اما به هر حال یوونتوس تیمی با ساختار دفاعی است که همه بازیکنانش ملزم به انجام کارهای دفاعی هستند.


بدون شک در فینال لیگ قهرمانان اروپا می توان اوج هیجان را به نظاره نشست . هیجانی که قرار است فوق ستاره های فوتبال دنیا برای ما به ارمغان بیاورند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته