دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

3 انتصاب جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با صدور احکامی جداگانه، سرپرست دانشکده فنی و مهندسی و سرپرست دانشکده هنر، معماری و شهرسازی این واحد را منصوب کرد.
کد خبر : 218262

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، در نود و ششمین نشست شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد کرمان، مهندس رضا یکتاپور به عنوان سرپرست جدید دانشکده هنر، معماری و شهرسازی این دانشگاه منصوب و از زحمات دکتر امینه انجم شعاع قدردانی شد.


در این جلسه دکتر مهدی مومنی هم به عنوان سرپرست جدید دانشکده فنی و مهندسی منصوب و از زحمات دکتر امین نامجو باغینی تجلیل شد.



در حکمی دیگر از سوی دکتر محمدمهدی فروغی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، سرپرستی حوزه برنامه ریزی و ارزیابی آموزشی این واحد به دکتر محمدرضا حمیدیان سپرده شد.



دکتر حمدالله منظری توکلی رئیس واحد کرمان علاوه بر قدردانی از مدیران قبلی خطاب به مدیران جدید ابراز امیدواری کرده است که با توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانت داری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشند.


یکتاپور عضو هیات علمی واحد کرمان است و سوابقی همچون معاون عمرانی واحدهای کرمان و علوم و تحقیات کرمان و ریاست شورای تخصصی عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در کارنامه وی به چشم می خورد.


سرپرست جدید دانشکده هنر، معماری و شهرسازی دانشگاه آزاداسلامی واحد کرمان کارشناس رسمی دادگستری است از دیگر سوابق مدیریتی این عضو هیات علمی دانشگاه می توان به عضویت در سازمان نظام مهندسی ساختمان کرمان اشاره کرد.


مومنی هم استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان است و سوابقی همچون معاون عمرانی واحد کرمان، معاون عمرانی واحد علوم و تحقیقات کرمان و مدیر گروه رشته عمران واحد کرمان درمقاطع تحصیلات تکمیلی را در کارنامه دارد.


سرپرست جدید دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان کارشناس رسمی دادگستری است و از دیگر سوابق وی می توان عضویت در کمیته تخصصی راه و ساختمان کانون کارشناسان رسمی دادگستری کرمان و عضویت در سازمان نظام مهندسی ساختمان کرمان را نام برد.


حمیدیان نیز عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان است و سوابقی همچون معاون دانشجویی واحد کرمان، ریاست دانشکده فنی و مهندسی واحد کرمان و ریاست آموزشکده سما کرمان را در کارنامه دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته