دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1396 - 14:27
کعبی:

هیات‌های اندیشه‌ورز می‌تواند سدی محکم در مقابل نفوذ، فساد و انحراف در انقلاب باشد

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هیات‌های اندیشه‌ورز می‌تواند سدی محکم در مقابل نفوذ، فساد و انحراف در انقلاب اسلامی باشد.
کد خبر : 218248

به گزارش خبرنگار احزاب خبرگزاری آنا به نقل از کانال اطلاع رسانی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام عباس کعبی با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری از اعضای مجلس خبرگان رهبری برای تشکیل هیات‌های اندیشه‌ورز، گفت: آنچه رهبر معظم انقلاب اسلامی از اعضای خبرگان رهبری مطالبه کردند یک نیاز اساسی برای کشور و ضرورتی مهم برای اعضای خبرگان است که باید در دستور قرار بگیرد.


وی با بیان اینکه هیات‌های اندیشه‌ورز می‌تواند سدی محکم در مقابل نفوذ، فساد و انحراف در انقلاب اسلامی باشد، تصریح کرد: یکی از اساسی‌ترین مشکلات امروز کشور، اقتصاد و معیشت مردم است.


نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را یک اصل می‌دانند پس لازم است که همه دلسوزان انقلاب برای تحقق این سیاست‌های مهم، نظارت لازم را داشته باشند.


وی منظور از فقه نظام‌ساز را کشف دانش و علم برای دستیابی به قوانین و مقررات الهی برای اجرای دین دانست و تصریح کرد: برای تحقق حیات طیبه، لازم است حوزه‌های علمیه، علما و اعضای خبرگان رهبری دقت و نظارت لازم را داشته باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب