دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان واحد زاهدان

جشن فارغ التحصیلی جمعی از دانش آموختگان مقطع کارشناسی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با حضور هیات رئیسه، اساتید، اصحاب رسانه و جمعی از مسئولان و خانواده‌های فارغ‌التحصیلان در تالار علامه حلی این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 21820

به گزارش خبرگزاری آنا، سید محمدرضا حسینی‌ طباطبایی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به حاضران در این مراسم و ابراز خوشحالی به خاطر حضور در این مراسم عنوان کرد: جشن فارغ‌التحصیلی آغاز مرحله‌ جدیدی در جاده زندگی است که راهنمای سمت و سوی حرکت شما در راستای رشد و توسعه می‌باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با بیان اینکه از این پس وظیفه شما در اجتماع سنگین‌تر از گذشته است، افزود: ما به عنوان جامعه دانش‌آموخته در برابر کشور و مسائل علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مسئول هستیم و باید تمام تلاش‌ها باید در راستای رسیدن به قلل رفیع علم و آگاهی باشد.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان ضمن آرزوی توفیق برای فارغ‌التحصیلان واحد زاهدان، خواستار ادامه تحصیل و دست‌یابی به مدارج بالاتر علمی شد و اظهار کرد: جهان امروز، جهان تولید علم و دانش است و شما فرهیختگان عزیز آمادگی لازم را در راستای رسیدن به تعالی علمی بیش از دیگران در اختیار دارید و ما بی‌صبرانه منتظر حضور شما در عرصه‌های علمی و پژوهشی هستیم.


لازم به ذکر است در این مراسم نمایش طنز و موسیقی اجرا شد و در پایان به دانشجویان لوح یادبود اهدا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته