دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1394 - 13:01

عملکرد ۱۸ ماهه وزیر ورزش منتشر شد/ تکمیل ۲۷۸ پروژه ورزشی و سفر به سی و یک استان

محمود گودرزی در مدت 18 ماه از مدیریت خود بر وزارت ورزش و جوانان به سی و یک استان ایران سفر کرده و در سال نود و سه 278 پروژه ورزشی تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
کد خبر : 21814

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد گودرزی وزیر ورزش و جوانان در 18 ماه حضورش در پست وزارت به سی و یک استان ایران سفر کرده است.


بنار براین گزارش ، وزارت ورزش و جوانان در حالی که پیش بینی می کرد در سال نود و سه 120 پروژه ورزشی را افتتاح کند با کمک ماده 180 از محل اعتبارات نمایندگان مجلس، اعتبارات سفرهای استانی مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری، خیرین ورزشی یار و همینطور کمک های استانی، 278 پروژه را در دولت تدبیر و امید تکمیل و به بهره برداری رساند.


مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان همچنین اعلام کرد: گودرزی در سفرهای استانی خود علاوه بر بازدید از پروژه های ورزشی ، دیدار با خانواده های شهدا ، مقامات استانی و نمایندگان مجلس ، قهرمانان ، مربیان ، روسای هیاتهای ورزشی استانها ، افتتاحیه تورنمنت های ورزشی ، دیدار با جوانان و شرکت در برنامه های استانی و جشنواره های محلی و بومی را در برنامه خود داشته است.


در گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان آمده است: استان های تهران ، همدان ، کرمانشاه ، کردستان ، خراسان رضوی ، خراسان جنوبی ، آذربایجان غربی و شرقی ، اصفهان ، اردبیل ، سمنان ، بوشهر ، کرمان ، گیلان ، مازنداران ، خوزستان ، قم ، مرکزی ، البرز ، ایلام ، گلستان از جمله استانهایی هستند که وزیر به همراه هیات همراه متشکل از معاونان وزارت ورزش و جوانان سفر کرده و برخی از آنها مانند کرمانشاه ، خراسان ،اصفهان ، ایلام ، همدان بیش از یکبار بوده است.


این گزارش می افزاید پیش بینی می شود در سال 94 نیز در صورت تامین منابع مالی ، 500 پروژه ورزشی افتتاح شود که این میزان نیم متر به سرانه فضای ورزشی کشور خواهد افزود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته