دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1396 - 10:30
سایت فدراسیون جهانی بسکتبال:

حضور پرقدرت ایران در راه جام جهانی بسکتبال با حضور نیکتاش

فدراسیون جهانی بسکتبال بازیکن دو رگه تیم ملی بسکتبال کشورمان را یکی از بازیکنان تاثیرگذار ایران در بازی‌های انتخابی جام‌جهانی معرفی کرد.
کد خبر : 218104

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به بررسی وضعیت نوید نیکتاش، بازیکن دو رگه تیم ملی بسکتبال ایران و پتروشیمی پرداخت و نوشت: نیکتاش می‌تواند در مسابقات انتخابی جام جهانی برای تیم ملی ایران تاثیرگذار باشد.


نیکتاش در مسابقات کاپ آسیا در ترکیب تیم ملی ایران بود، اما به سختی فرصت بازی پیدا می کرد و به طور میانگین در هر بازی 7 دقیقه به میدان رفت، اما او که به تازگی به پتروشیمی پیوسته است در جام باشگاه‌های آسیا به طور متوسط در هر بازی 18 دقیقه بازی کرد و میانگین 9 امتیاز را کسب کرد و نحوه بازی نیکتاش و دفاع او می‌تواند به تیم ملی ایران کمک کند.


در حال حاضر تیم ملی ایران صمد نیکخواه بهرامی، مهدی کامرانی و حامد آفاق را در اختیار ندارد و بازیکنان جوان یعنی یخچالی و مشایخی در ترکیب هستند، اما نوید نیکتاش با 2/03 سانتی متر قد می تواند میانگین قدی ایران را بالا ببرد. او همچنین در دیدار با تیم‌های کوتاه قد می تواند نقش یک بازیکن پست 4 را ایفا کند.


شکی نیست که ایران به دنبال داشتن بهترین نمایش در مسابقات انتخابی و جام جهانی 2019 چین است و داشتن بازیکنی مانند نیکتاش که متولد پاریس است می‌تواند قهرمان سابق آسیا را قوی‌تر کند.


انتهای پیام/

برچسب ها: بسکتبال ایران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته