دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اختتامیه بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت (ع) در واحد شهر کرد

در محفل انس با قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، ضمن تقدیر از استادان دروس روخوانی قرآن کریم، اختتامیه بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت (ع) برگزار شد.
کد خبر : 21796

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی وحید نظریان و گروه تواشیح معراج همراه با برنامه‌های متنوع قرآنی و تقدیر از اساتید دروس روخوانی قرآن کریم و اختتامیه بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت (ع) و اهدای هدایا و لوح تقدیر در مسجدالنبی(ص) دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


دکتر موسی مولوی هدف از برگزاری این محفل را ترویج فرهنگ عظیم قرآنی در دانشگاه و دانشجویان عزیز دانست و افزود: خدا را شکر در کشور عزیزمان ایران این فرهنگ عظیم قرآنی روز به روز رو به پیشرفت است و ما نیز وظیفه خود می‌دانیم به این امر کمک کنیم تا قرآن در جامعه به ویژه در دانشگاه که این نسل جوان بیش از پیش به قرآن و آموزه‌های آن نیازمند هستند بیشتر شکوفا شود.


وی تصریح کرد: برگزاری این محافل نوعی تشویق است و این وظیفه شرعی و دینی ما است و باید به آن عمل کنیم.


مولوی اظهار کرد: اختتامیه بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت همه ساله در دانشگاه آزاد در سطح اساتید، دانشجویان و کارمندان برگزار می‌شود که محورهای این مسابقه تفسیر، ترجمه، حفظ، قرائت قرآن کریم، زندگی چهارده معصوم و بهج‌البلاغه است. تقدیر از اساتید درس روخوانی قرآن کریم، قرائت وحید نظریان قاری بین‌المللی از کرمانشاه، تجلیل از برگزیدگان مسابقات کتبی و شفاهی قرآن کریم و تجلیل از 60 نفر از برگزیدگان رشته‌های فوق از دیگر برنامه های این محفل نورانی بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته