دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1396 - 16:15
معاون تربیت‌ بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با آنا:

المپیاد‌های درون مدرسه‌ای از 26 مهر آغاز می‌شود

معاون تربیت‌ بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: المپیاد‌های درون مدرسه‌ای از 26 مهر آغاز می‌شود که یکی از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات شناسایی و حفظ استعدادهای دانش‌آموزان است.
کد خبر : 217902

مهرزاد حمیدی، معاون تربیت‌ بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از آغاز چهارمین دوره المپیاد ورزش درون مدرسه‌ای خبر داد و گفت: المپیادهای درون مدرسه‌ای از تاریخ 26 مهر تا 12 آبان در سراسر کشور آغاز می‌شود.


وی با بیان اینکه در المپیاد‌های درون مدرسه‌ای دانش آموزان در تمامی رشته‌های ورزشی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، افزود: در نهایت به برندگان نهایی جوایزی اهدا خواهد شد.


حمیدی یادآور شد: در کنار این المپیاد برنامه‌های جانبی دیگری هم‌چون طرح ملی حیاط پویا، کانون ورزشی درون مدرسه‌ای، طرح ملی نرمش صبحگاهی، ورزش با خانواده و ... میز اجرا خواهد شد.


معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر بهداشت با بیان اینکه المپیاد‌های درون مدرسه‌ای موجب کشف و شکوفا شدن استعدادهای دانش آموزان می‌شود، گفت: یکی از اهداف برگزاری المپیاد‌های درون مدرسه‌ای غربالگری، شناسایی، حفظ و نگهداری استعدادها و ارتقاء سطح این استعدادها برای تیم های باشگاهی و ملی کشور است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته