دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1394 - 11:48

سجادی: درباره تعیین سرمربی ایرانی برای استقلال نظری ندارم/ این هفته تکلیف برانکو مشخص می‌‌شود

معاون ورزش حرفه‌‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: اگر افشارزاده و نژاد فلاح گفته‌اند قرار است امروز اعضای هیات مدیره انتخاب شوند این موضوع را از خودشان بپرسید.
کد خبر : 21790

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به سوالی درباره پست جدیدش و اینکه آیا قرار است وضعیت سرخابی‌ها و اعضای جدید هیات مدیره امروز مشخص شود؟ اظهار داشت: «من به تازگی این پست را برعهده گرفته‌ام، از طرفی چه کسی چنین قراری گذاشته است؟»


سجادی در پاسخ به این سوال که افشارزاده و نژادفلاح گفته‌اند قرار است با شما جلسه‌ای داشته باشند، گفت: « این را از خودشان بپرسید.»


معاون وزیر ورزش در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید نژادفلاح گفته به پرسپولیس قرار است بودجه بدهید عنوان کرد: «به این موضوع هم رسیدگی خواهیم کرد اما در مجموع باید بگویم مشکلی وجود نخواهد داشت. در یک هفته آینده برای این دو باشگاه تصمیم می‌گیریم.»


سجادی همچنین در پاسخ به این سوال که برانکو گفته تا زمانی که پول نیاید نمی‌تواند کار کند خاطرنشان کرد: «این هفته همه چیز مشخص خواهد شد. برانکو به مرخصی رفته و در چند روز آینده برمی گردد.»


وی درباره اینکه منع قانونی برای کمک به این دو باشگاه از سوی وزارت ورزش وجود نخواهد داشت اظهار داشت: «قرار است اسپانسر بگیریم؛ همانطور که سال قبل هم اسپانسرها کمک کردند.»


معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به این سوال که پرسپولیس سال قبل سه مدیرعامل عوض کرد و این تیم مشکل داشت گفت: « اشکالی ندارد؛ امسال دو مدیرعامل عوض می‌کنیم!»


سجادی در پایان درباره اینکه نظرتان در خصوص تعیین سرمربی داخلی برای استقلال چیست؟ اظهار داشت: «نظری ندارم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته