دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمد نوازی:

شفر معرفی شد و دیگر کاری از دست کسی برنمی‌آید

کاپیتان سابق استقلال گفت: وینفرد شفر به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد و دیگر کاری از دست کسی برنمی‌آید و باید از او حمایت کنیم.
کد خبر : 217784

محمد نوازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد انتخاب وینفرد شفر به عنوان سرمربی جدید استقلال تهران گفت: «شفر مربی خوبی است و سابقه کار در تیم‌های مختلف ملی و باشگاهی را دارد. اما مساله اصلی این است که شرایط کار در ایران فرق دارد. در فوتبال ما نگاه مسئولین، رسانه‌ها و هواداران به گونه دیگری است که مربی نیاز به زمان دارد تا بتواند خودش را با این شرایط وفق دهد.»


وی ادامه داد: «کی‌روش هم روزهای اولی که وارد فوتبال ما شد مشکلات زیادی داشت و رفته رفته با سیستم فوتبال ما آشنا شد و الان تبدیل به یک مربی موفق شده‌است. شفر هم نیاز به زمان دارد تا بتواند توانایی‌های خودش را نشان دهد . یک مربی که تجربه کار در ایران را ندا رد قطعا زمان زیادی می‌خواهد تا با سبک فوتبال ما آشنا شود. هواداران باید صبور باشند و به او فرصت دهند.»


نوازی با انتقاد از عملکرد مدیران باشگاه بیان کرد: «من به هیات مدیره استقلال اعتراض شدیدی دارم که چگونه و روی چه حسابی یک شبه اعضای کمیته فنی را مشخص کردند؟ کمیته فنی در همه باشگاه‌ها در اول فصل و با نظر سرمربی و بازیکنان تیم انتخاب می‌شود تا کارایی داشته باشد اما متاسفانه در استقلال یک شبه بعضی آقایان را به عنوان اعضای کمیته فنی معرفی کردند.»


وی افزود: «در حال حاضر هم کمیته فنی انتخاب شد و هم سرمربی تیم و کاری از دست دیگران برنمی‌آید و فقط باید حمایت کنیم. به طور حتم شفر هم با یکی دو بازی نمی‌تواند تیم را از حالت فعلی خارج کند و نیاز به زمان زیادی دارد که باید همه حمایت کنیم تا مشکل استقلال برطرف شود.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته