دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1396 - 12:57

آخرین وضعیت تیم کشتی امید

امروز جلسه شورای فنی کشتی آزاد تشکیل می شود و به احتمال زیاد در پایان آن علیرضا رضایی هدایت تیم امید آزاد را برعهده خواهد گرفت.
کد خبر : 217696

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مدتهاست که بحث حضور پیشکسوت و قهرمانان کشتی برای هدایت تیم امید مطرح شده و گزینه‌هایی هم به عنوان سرمربی انتخاب شدند که البته هیچ کدام از آنها هنوز قطعی نشده‌اند. اکبر فلاح، محمد حسن محبی و علیرضا رضایی از گزینه های اصلی برای هدایت تیم کشتی امید هستند اما فلاح و محبی از پذیرش این مسئولین امنتاع کردند و به احتمال زیاد علیرضا رضایی مسئولیت این تیم را برعهده بگیرد.


علیرضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار آنا درباره حضورش در تیم کشتی امید گفت:« تکلیف تیم امروز مشخص می شود. نشست شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران برای انتخاب سرمربی تیم امید راس ساعت ۱۵:۳۰ امروز در محل فدراسیون کشتی برگزار خواهد شد. من هنوز در مورد قطعیت این خبر نمی توانم صحبتی داشته باشم. فعلا باید تا بعدازظهر صبر کرد تا جلسه برگزار شود.»


رقابت‌های جهانی کشتی آزاد و فرنگی در رده سنی امید در روزهای ۳۰ آبان تا ۵ آذرماه در شهر بیدگشت کشور لهستان برگزار می شود و این در حالیست که تیم کشتی آزاد ایران همچنان بدون سرمربی است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته