دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی تیم ملی فوتسال در گفت وگو با آنا

بخاطر احترام به فوتسال، پاداش مسئولین را قبول نمی‌کنیم/ مشکلی با بازگشت شمسایی ندارم

محمد ناظم الشریعه با انتقاد از تغییر مبلغ پاداش تیم ملی فوتسال گفت: برای حفظ احترام این رشته پاداش مسئولین را قبول نمی‌کنیم.
کد خبر : 217669

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی فوتسال ایران بعد از رقابت‌های جهانی کلمبیا و کسب عنوان سوم در این مسابقات در اولین تورنمنت رسمی در رقابت‌های داخل سالن آسیا در ترکمنستان شرکت کرد و موفق شد با شکست همه تیم‌ها به مقام قهرمانی برسد و قدرت فوتسال ایران در آسیا را به رخ حریفان بکشاند.


محمد ناظم الشریعه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات داخل سالن آسیا گفت: «مسابقات داخل سالن آسیا از سطح بالایی برخوردار بود و همه رقبا با نفرات کامل در این رقابت‌ها شرکت کردند. کسب موفقیت برای تیم‌های قدرتمند فوتسال آسیا در رقابت‌های داخل سالن آسیا ارزش مهمی داشت و به عنوان مثال تیم تایلند یک هفته قبل از شروع مسابقات با بهترین تیم دنیا بازی دوستانه برگزار کرد.»


وی افزود: «بازیکنان تیم ملی هم نمایش درخشانی داشتند و با درخشش خودشان همه حریفان را به راحتی شکست دادند. جا دارد از کادر فنی تیم هم تشکر کنم که زحمت زیادی در این مسابقات کشیدند و باعث شدند تا تیم ملی بتواند مقام قهرمانی رقابت‌های داخل سالن آسیا را کسب کند.»


ناظم الشریعه با انتقاد از عملکرد مسئولین در اهدای پاداش به تیم ملی فوتسال بیان کرد: «مسئولین قبل از این رقابت‌ها اعلام کردند که کسب مدال طلا در مسابقات داخل سالن آسیا 600 دلار پاداش دارد اما بعد از قهرمانی تیم ملی فوتسال اعلام کردند که چون تیم گروهی است به هر نفر 300 دلار پاداش می‌دهند. اگر فوتسال ورزش گروهی است باید این نکته را توجه کنند که سایر رشته‌های انفرادی بعد از 2-3 روز مسابقه به کشور بازگشتند و تیم ملی فوتسال 15 روز در ترکمنستان در حال رقابت بود.»


وی ادامه داد: «من اجازه نمی‌دهم به فوتسال بی‌احترامی شود. فوتسال ایران در حال حاضر جایگاه خودش را در جهان پیدا کرد و همه دنیا برای تیم ملی فوتسال ارزش زیادی قائل هستند. ما چیزی به مسئولین نمی‌توانیم بگوییم و در واقع زورمان به آنها نمی‌رسد اما ترجیح می‌دهیم برای حفظ احترام فوتسال این پاداش را قبول نکنیم.»


سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا که اواخر مهرماه در تبریز برگزار می‌شود گفت: «در این رقابت‌ها تیم‌هایی حضور دارند که می‌خواهند در فوتسال حرفی برای گفتن داشته باشند. تیم افغانستان هم که همه بازیکنان آن ایرانی هستند هم‌گروه ما است. ما به دنبال جوانگرایی هستیم اما ترجیح می‌دهیم تا در چنین رقابت‌هایی جوانان را در کنار باتجربه‌ها به میدان بفرستیم تا بتوانند در میدان بین المللی کسب تجربه کنند.»


وی در خصوص بازگشت دوباره وحید شمسایی به تیم ملی برای حفظ رکورد آقای گلی فوتسال دنیا گفت: «من روز اولی که سرمربی تیم ملی شدم شمسایی را به تیم دعوت کردم ولی او ترجیح داد که از فوتبال ملی خداحافظی کند. در حال حاضر هم بحث ملی مطرح است که وحید خودش باید در این مورد تصمیم بگیرد و در تیم ملی هم روی او باز است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته