دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1396 - 09:58
هاشمی در صحن شورای شهر مطرح کرد:

تخریب 4 هزار هکتار باغ برای بارگذاری ساختمان/ تسهیلات برای تخریب‌کنندگان باغات!

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه در دوره قبلی مدیریت شهری برای رسیدن به درآمد سریع‌تر 4 هزار هکتار باغ از بین رفته است، گفت:‌ هم‌ اکنون 4 هزار هکتار بافت فرسوده در سطح پایتخت وجود دارد.
کد خبر : 217626

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن هاشمی در دهمین جلسه شورای شهر تهران که با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حال برگزاری است، با اشاره به معضل بافت فرسوده در پایتخت طی سال‌های گذشته اظهار کرد:‌ در سال‌های گذشته شهرداری به دنبال درآمد پرسرعت بوده و از بافت فرسوده غافل شده است.


وی با بیان اینکه شهرداری تهران به جای بارگذاری در بافت فرسوده که معضلات مسائل امنیتی، محیط زیستی و زلزله را حل می‌کند برای رسیدن به یک درآمد زودتر به بارگذاری در باغات روی آورده بود، گفت: هم اکنون 4 هزار هکتار بافت فرسوده وجود دارد و آمارها نشان می‌دهد به جای بارگذاری در این بافت 4 هزار هکتار باغات از بین رفته است.


رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه در دوره قبلی مدیریت شهری امکاناتی که در اختیار افراد برای از بین بردن باغات گذاشته می‌شد بسیار بیشتر از تسهیلات بافت فرسوده بود، عنوان کرد: به همین منظور سرمایه‌ها به این سمت کشیده شد اما ما در پنجمین دوره شورای شهر رسیدگی به ساختمان‌های ناپایدار و کوچه‌های غیر قابل نفوذ را در دستور کار داریم.


به گفته هاشمی این موضوع در برنامه محمدعلی نجفی شهردار تهران نیز مطرح شده و قرار است از بافت‌های فرسوده درآمدزایی صورت گیرد و این معضل در شهر از بین برود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته