دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برنامه پخش فیلم‌های بامدادی تلویزیون

فیلم‌های سینمایی "روشنایی صبحدم"، "رقص روی یخ"، "یک نفر تا مرگ"، "سفر به چزابه" و "گویا تر از کلام" از امشب تا جمعه شب روی آنتن شبکه یک می‌رود.
کد خبر : 217580

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، فیلم سینمایی «روشنایی صبحدم» بامداد سه شنبه حدود ساعت 15 دقیقه بامداد پخش خواهد شد. داستان این فیلم درباره خزیمه جوانی است که پس از بازگشت از سفر به کوفه می رسد و به سراغ خانواده نامزدش می رود تا قرار ازادواجشان را برای دهم محرم بگذارد اما پدر نصیبه نامزدش حضور ندارد و...


فیلم تلویزیونی «رقص روی یخ» به کارگردانی مجید اسماعیلی، هم بامداد چهارشنبه از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.


در خلاصه داستان فیلم با بازی سیروس همتی، یوسف خداپرست، علیرضا استادی و بهار کاتوزی آمده است: رحمان جوانی شهرستانی است که با چند کارگر دیگر در یک کارگاه یخ سازی در حومه تهران کار می کند. پدر رحمان بیمار است و او درصدد مهیا کردن پول و گرفتن دستمزد عقب افتاده اش جهت عمل وی است .


فیلم تلویزیونی «یک نفر تا مرگ» به کارگردانی اسماعیل فلاح‌پور، طبق برنامه بامداد پنجشنبه ساعت 1:45 بامداد تقدیم بینندگان شبکه یک می شود.


در خلاصه داستان فیلم آمده است که پنج نفر از اعضای یک تیم اطلاعاتی برای جلوگیری از ترور دانشمند هسته‌ای یک گروهک را زیر نظر دارند. علیرضا جلالی‌تبار، علی سلیمانی و سعید داخ در این فیلم تلویزیونی بازی کرده‌اند.


اما فیلم سینمایی آخر هفته «سفر به چزابه» معرفی شده که قرار است پنجشنبه شب حدود ساعت 23 پخش شود.


در این فیلم به کارگردانی و نویسندگی رسول ملاقلی پورمسعود کرامتی، فرهاد اصلانی و حبیب دهقان نسب بازی کرده اند. در خلاصه فیلم آمده است: وحید در حال ساختن یک فیلم جنگی است، او از علی دوست آهنگسازش دعوت کرده تا با دیدن قسمتهایی از فیلم که آماده شده آهنگی بسازد اما علی نمی تواند با فیلم ارتباط درستی پیدا کند و..


فیلم سینمایی «گویاتر از کلام» به کارگردانی آنتونی فابیان، نیز بامداد 15 مهر حدود ساعت 1 بامداد روی آنتن می‌رود.


در خلاصه داستان فیلم آمده است: ماریا دختر نوجوان خونگرم و صمیمی است که در کنار خانواده خود در کمال خوشبختی زندگی می کند. او دو خواهر و یک برادر دارد و مادر و پدرش مهندس عمران و معماری هستند که در کار خود بسیار موفق می باشند. ماریا همه حرف‌ها، احساسات و آروزهایش را در دفتر خاطرات کوچکش ثبت می‌کند. تا اینکه روزی او بیمار و در بیمارستان کوچک شهر بستری می شود و...


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب