دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر:

15 خرداد، اقتدار ولایت فقیه بود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر گفت: قیام خونین مردمی 15 خرداد 1342، اقتدار ولایت فقیه و نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران بر علیه ظلم و استبداد بود.
کد خبر : 21757

به گزارش خبرنگار آنا، کمال جوانمرد در جلسه شورای فرهنگی این دانشگاه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و قیام مردمی علیه رژیم پهلوی در 15 خرداد سال 1342 با تاکید براینکه مردم فهیم ایران اسلامی برای حفظ دین و ارزش های اسلامی تا پای جان ایستاده اند افزود: قیام خونین مردمی در پانزده خرداد 1342 سرآغاز انقلاب اسلامى ایران بود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، سخنرانی معمار کبیر انقلاب اسلامی در برابر مصوبه کاپیتولاسیون را نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران دانست و گفت: پس از روشنگری معمار کبیر انقلاب اسلامی درمورد جنایات حکومت پهلوی، عوامل رژیم شاه با یورش به منزل حضرت امام خمینی(ره) و دستگیری آن پیر فرزانه، قصد داشتند صدای انقلاب را خاموش کنند.


جوانمرد با اشاره به اینکه قیام 15 خرداد، حقانیت مرجعیت مذهبی را به حکومت نشان داد افزود: افشاگری چهره رژیم، مبارزه با استبداد و استعمار و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور از مهم ترین دستاوردهای قیام 15 خرداد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته