دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1396 - 15:49

آغاز ثبت‌نام نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار

ثبت‌نام از فناوران و سرمایه‌گذاران حوزه فناوری کشور برای شرکت در هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن‌بازار، از طریق سامانه ارزیابی فناوری ایران (سافا) از امروز دوشنبه 10 مهر آغاز شده است.
کد خبر : 217463

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا؛ ستاد برگزاری هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن‌بازار با صدور فراخوان عمومی اعلام کرد این نمایشگاه همزمان با هفته پژوهش و فناوری در آذر 1396، با حضور دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و نیز برخی از وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اجرایی مرتبط در تهران برگزار می‌شود.


در این فراخوان، از تمامی دانشجویان، پژوهشگران، فناوران، شرکت­‌های دانش‌بنیان، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد واحدهای فناور، مراکز صنعتی، سرمایه‌گذاران، مؤسسات تامین مالی و سازمان‌های اجرایی برای مشارکت و حضور فعال در این نمایشگاه و فن‌بازار دعوت شده است.


براساس فراخوان هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن‌بازار، آن‌دسته از پژوهشگران، فناوران و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان که سال گذشته در سامانه سافا ثبت‌نام کرده‌اند و قصد ویرایش یا درج اطلاعات و مستندات جدید را دارند، می‌توانند از ۲۰ مهر اطلاعات خود را در این سامانه ویرایش کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته