دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1394 - 10:30
در گفت‌و‌گو با آنا؛

وحید شمسایی: دادن قول قهرمانی دیوانگی است/ مخالف حضور خسوس در تیم ملی بودم

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: خسوس توانست در بحث جوانگرایی، عملکرد خوبی در تیم ملی داشته باشد.
کد خبر : 21745

وحید شمسایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال تاسیسات دریایی جهت حضور در جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: «در حال حاضر همراه با تیم تاسیسات دریایی در اردوی آمادگی به سر می بریم. خوشبختانه تیم در وضعیت خوبی به سر می برد. تا روز دوشنبه نیز تمرینات بدنسازی ادامه دارد و پس از آن به مرور کارهای ترکیبی و تاکتیکی خواهیم پرداخت.»


وی افزود: «دیگر مانند گذشته کار راحتی در آسیا نداریم. در این چند سال اخیر تیم های ایرانی نتوانستند در جام باشگاه های آسیا توفیقی کسب کنند اما ما به دنبال جبران این ناکامی ها هستیم.»


سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با اشاره به خروج نام سه بازیکن از لیست این تیم گفت: «با اضافه شدن کشاورز، عروجی و بهادری مجبور شدیم نام سه بازیکن را از لیست خارج کنیم. این سه بازیکن حسینی، سهرابی و شعبان‌زاده نام دارند و انصافا برای قهرمانی تاسیسات دریایی در لیگ برتر تلاش زیادی کرده بودند.»


شمسایی با اشاره به اینکه قول قهرمانی در جام باشگاه های آسیا را نمی دهد، عنوان کرد: «دادن قول قهرمانی دیوانگی است. من هیچ گاه چنین کاری نمی کنم، اما می توانم این قول را بدهم که با تمام وجود در این دوره از رقابت ها حضور پیدا کنیم.»


وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد به صورت بازیکن-مربی در جام باشگاه های آسیا حضور پیدا کند؟ گفت: «خدا را شکر می کنم که همچنان بدنم توانایی بازی های پرفشار را دارد. همیشه دوست داشتم کارهای سخت و ناممکن را انجام بدهم. در جام باشگاه های آسیا هم سعی خواهم کرد هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی مفید واقع شوم.»


کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران درباره رد پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی فوتسال گفت: «از من خواسته شده بود به عنوان سرمربی موقت، تیم ملی فوتسال را در تورنمنت پرتغال همراهی کنم اما شرط من برای قبول سرمربیگری تیم ملی، بستن قرارداد تا پایان جام جهانی 2016 است چرا که اعتقاد دارم برای کسب نتیجه دلخواه، احتیاج به برنامه ریزی بلندمدت است.»


شمسایی عملکرد خسوس کاندلاس در تیم ملی را از نظر نتیجه گرایی ناموفق توصیف کرد و اظهار داشت: «من از همان ابتدا مخالف حضور خسوس در تیم ملی بودم. زمانی که خسوس مشاور صانعی در تیم ملی فوتسال بود، دستمزد وی چندین برابر دستمزد صانعی بود. همان زمان به مسئولان کمیته فوتسال گفتم که چطور می شود دستمزد یک مشاور از دستمزد سرمربی بیشتر باشد اما درباره عملکردش در تیم ملی باید بگویم خسوس توانست در بحث جوانگرایی عملکرد نسبتا خوبی داشته باشد، اما در نتیجه گیری کارنامه ناموفقی داشت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته