دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1396 - 12:04

انتصاب مشاور وزیر بهداشت در امور دانشگاه‌ها

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور حکمی مشاور خود در امور دانشگاه‌های علوم پزشکی را منصوب کرد.
کد خبر : 217336

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از وبدا، دکتر سید‌حسن قاضی‌زاده هاشمی، در حکمی دکتر سید‌محمد‌هادی ایمانیه را به عضویت هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی شیراز را با حفظ سمت به عنوان مشاور وزیر در امور دانشگاه‌ها منصوب کرد.


متن این احکام به شرح زیر است:


«جناب آقای دکتر سیدمحمدهادی ایمانیه
در اجرای بند "ج" ماده 1 قانون تشکیل هیات‌ امنا دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی، به موجب این ابلاغ برای مدت چهار سال به عضویت هیات امنا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز منصوب می‌شوید.


امید است با عنایت الهی، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی و رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.»


«جناب آقای دکتر سیدمحمدهادی ایمانیه
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شیراز


نظر به تعهد، تخصص، سوابق و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی‌، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان مشاور وزیر در امور دانشگاه‌ها منصوب می‌شوید تا با رعایت ضوابط و مقررات قانونی انجام وظیفه نمایید.


انتظار دارم با حضور در جلسات برنامه‌ریزی کلان و شورای معاونین وزارت، همکاری‌های ممکن را با معاونت‌ها و حوزه‌های کاری مبذول نمایید.
امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته