دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بی‌اطلاعی اعضای کمیته فنی استقلال از توافق افتخاری با شیفر

در حالی که خبر حضور وینفرد شیفر در تهران برای توافق نهایی با باشگاه استقلال مطرح شده اعضای کمیته فنی آبی‌پوشان از حضور این مربی آلمانی اظهار بی‌خبری می کنند.
کد خبر : 217333

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در شرایطی که عنوان شده وینفرد شیفر با سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال به توافقات نهایی رسیده و قرارداد اولیه با این مربی آلمانی بسته شده تا وی به تهران بیاید و پس از بررسی وضعیت باشگاه قرارداد نهایی میان طرفین امضا شود، اعضای کمیته فنی باشگاه اعلام کردند در جریان این توافق نیستند.


سیروس دین‌محمدی عضو کمیته فنی آبی‌پوشان درباره حضور شیفر در جایگاه سرمربی تیم استقلال به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «هنوز هیچ چیزی در خصوص سرمربی تیم مشخص نیست. امروز بعدازظهر جلسه‌ای داریم که در خصوص سرمربی جدید تیم صحبت خواهیم کرد. خبری درباره توافق با شیفر ندارم اما گزینه‌های سرمربیگری تیم مورد بررسی قرار خواهند گرفت.»


دیگر عضو کمیته فنی استقلال محمد نوری نیز دراین‌باره گفت: «ما امروز جلسه داریم تا درباره گزینه‌‌های سرمربیگری استقلال صحبت کنیم. شیفر هم از گزینه‌‌های مورد نظر است اما باشگاه به ما اعلام نکرده که با این مربی قراردادی بسته شده است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته