دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1396 - 11:30
رئیس دانشگاه آزاد ارسنجان:

باید روش و منش شهدا سرلوحه امور باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارسنجان گفت: باید روش و منش شهدا را سرلوحه امور زندگی و کاری خود قرار دهیم و برای پیشرفت و موفقیت از شهدا درس بگیریم.
کد خبر : 217312

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، هیات رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ارسنجان با حضور بر مزار شهدای گمنام سال تحصیلی جدید را به برکت وجود شهدا زینت دادند.


دکتر محمد مهدی رحیمی در زیارت قبور مطهر شهدای گمنام گفت: «شهدا همواره زندگی خویش را براساس عمل‌گرایی یعنی عمل به آنچه تکلیف بود بنا کردند و در راه عمل به خواسته‌های پروردگارهیچ چیزی را به جز رضای خدا نخواستند و بی شک رستگاراند.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارسنجان افزود: «باید برای پیشرفت و موفقیت از شهدا درس بگیریم تلاش و ایثار کنیم و سخت‌تر از گذشته بکوشیم تا از بحران‌های کنونی عبور کنیم ما می‌توانیم به برکت وجود شهدای عزیز و کوشش مضاعف به آنچه میخواهیم برسیم. یادمان باشدکه حیات ما مدیون همین خون‌های ریخته شده و همین استخوان‌هاو بدنهای بی‌سر است.»


وی با قدردانی از تلاش همکاران خواست با سخت‌کوشی و دور از جنجالهای سیاسی و اجتماعی که جز آسیب روحی هیچ ثمره‌ای نداشته در راه پیشرفت مجموعه عظیم دانشگاه آزاد اسلامی گام بردارند .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته