دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

منوچهری: باشگاه باید جلسه معارفه درخشان را برگزار می‌کرد/ مدیران نفت باید احترام ما را نگه دارند

بازیکن تیم فوتبال نفت گفت: اگر مدیران باشگاه، جلسه معارفه حمید درخشان را برگزار می‌کردند امروز در تمرین حاضر نمی‌شدیم.
کد خبر : 217297

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، امین منوچهری پس از ممانعت باشگاه نفت تهران با برگزاری تمرین این تیم به سرمربی‌گری علی کریمی، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: «عده‌ای می‌گویند که بازیکن باید حرفه‌ای باشد و به حرف باشگاه گوش دهد اما همیشه که نباید بازیکنان حرفه‌ای باشند. باشگاه هم باید از خود رفتار حرفه‌ای نشان دهد. همان طور که سه هفته‌ قبل در یک جلسه معارفه علی کریمی را به عنوان مربی معرفی کردند امروز هم ما را جمع می‌کردند و در جلسه معارفه به ما می‌گفتند که از امروز حمید درخشان سرمربی است و علی کریمی سمتی ندارد.»


وی ادامه داد:«طبیعتا در این صورت بازیکن هم حرفه‌ای عمل می‌کند. در چنین شرایطی علی کریمی سرمربی ما است و ما هم وظیفه داشتیم بر اساس اصول حرفه‌ای با درخواست او برای حضور در تمرین موافقت کنیم. هر موقع جلسه معارفه انجام شد و حکمی را به ما ابلاغ کردند که علی کریمی سرمربی نفت نیست ما هم به دستورات باشگاه احترام می‌گذاریم و در اختیار آنها هستیم.»


مهاجم تیم فوتبال نفت تهران در ادامه‌، خاطر نشان کرد: «فقط بازیکنان نیستند که باید حرفه‌ای عمل کنند چرا که کسی که از بیرون به نفت نگاه می‌کند می‌گوید که بازیکنان حرفه‌ای نیستند چون پولشان را از باشگاه می‌گیرند اما به آنها احترامی نمی‌گذارند اما ما هم این انتظار را داریم که باشگاه احترام ما را نیز حفظ کند و آنها که چند هفته‌ قبل جلسه را برگزار کرده بودند حتما می‌توانند که جلسه معارفه را برگزار کنند. اگر این اتفاق رخ می‌داد ما هم حس‌مان را به علی کریمی را کنار می‌گذاشتیم و به حرف باشگاه گوش می‌دادیم.»


او ادامه‌ داد: «من مهم‌ترین مساله را گفتم و امیدوارم کسی ناراحت نشود. ما وقتی موفق می‌شویم که همه بازیکنان پشت سر هم باشند و برای تیم بجنگند وقتی که هر کسی خواسته خودش را داشته باشد در این صورت موفق نشویم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته