دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 خرداد 1394 - 14:27

صدیقی: رفع تحریم‌ها موجب افزایش اسراف و اشرافی‌گری و ورود کالاهای لوکس به کشور می‌شود

حجت‌الاسلام صدیقی ابراز کرد: کینه‌توزی‌ها و دشمنی‌های مستکبران، جایی برای سازش، بگو بخند و راه رفتن و برگزاری جلسات خصوصی نمی‌گذارد.
کد خبر : 21693

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، ظهر روز گذشته در مراسم گرامیداشت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد در مسجد سید اصفهان گفت: امام خمینی تأکید داشتند که باید ولایت فقیه جایگزین سلطنت شود تا مسائل کشور در همه زمینه‌ها در دست عالمی قرار بگیرد که شهامت، شجاعت، عدالت، مدیریت و حکمت دارد و این به علت این است که چنین شخصیتی بازدارنده است و مانع دست درازی به کشور خواهد شد و به دنبال قدرت نخواهد بود.








اگر مردم در صحنه نباشند ممکن است مسائلی که خلاف عزت و اقتدار کشور و نظام است بر ما تحمیل شود. در زمان خلافت امام علی(ع) ایشان را در اوج قدرت مورد ظلم قرار دادند و مسائلی خلاف صلاح امت اسلامی را به ایشان تحمیل کردند

وی پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی را معجزه دانست و ابراز کرد: نظام اسلامی ما مبتنی بر مردم‌سالاری دینی، حکومت بر دل‌ها و بسیج مردم برای تأسیس حکومت بوده است، در تاریخ به غیر از حکومت دینی نبی اکرم(ص)، حضرت سلیمان و حکومت چهار ساله امام علی(ع)، دیگر چنین حکومتی مستقر نبوده است.


تحریم‌ها برای ما یک نعمت محسوب می‌شود


امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: نباید عده‌ای بگویند چون رهبری حاضر هستند کسی نمی‌تواند دست‌درازی به انقلاب اسلامی و حکومت پیدا کند، مگر رهبری بالاتر از امام علی هستند که چنین مسائلی مطرح می‌شود، اگر ما بصیر و هشیار نباشیم دچار مشکل خواهیم شد.


حجت‌الاسلام صدیقی با اشاره به نقش مؤثر مردم در عرصه‌های مختلف و اهمیت حضور مردم در صحنه تصریح کرد: اگر مردم در صحنه نباشند ممکن است مسائلی که خلاف عزت و اقتدار کشور و نظام است بر ما تحمیل شود. در زمان خلافت امام علی(ع) ایشان را در اوج قدرت مورد ظلم قرار دادند و مسائلی خلاف صلاح امت اسلامی را به ایشان تحمیل کردند.


وی با طرح پرسش‌هایی گفت: آیا امروزه در مذاکرات خطوط قرمز رهبری عملی شده است؟ آیا پروتکل الحاقی و بازرسی‌ها با مبانی اسلام، قرآن و عظمت شهدای ما سازگاری دارد؟ آیا بازرسی از مراکز نظامی با مبانی ما و نظام اسلامی همخوانی دارد؟


وی انقلاب اسلامی را رهایی‌بخش و نجات‌دهنده کشور از اسارت توصیف کرد و گفت: شکسته شدن تحریم‌های بیرونی و ایجاد تحریم‌های داخلی، ذلت بیشتری برای کشور دارد. جنگ برای ما یک نعمت بود و تحریم‌ها نیز یک نعمت برای ما محسوب می‌شود. متأسفانه رفع تحریم‌ها نه تنها سازنده نیست بلکه موجب افزایش اسراف و اشرافی‌گری و ورود اجناس و کالاهای لوکس به داخل کشور می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته