دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1396 - 09:27
عضو سابق شورای شهر تهران در گفت‌وگو با آنا:

محدودیت‌های مالی شهرداری باید مورد توجه اعضای شورای شهر باشد/ خودروی من در شورای شهر فرسوده نبود

عضو شورای شهرتهران در دوره چهارم با بیان اینکه برای خرید تجهیزات باید به منابع مالی شهرداری تهران توجه شود، گفت: خودرویی که من از آن استفاده می‌کردم فرسوده نبود و به نظرم مشکلی برای استفاده مجدد از آن وجود نداشت.
کد خبر : 216880

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، طی روزهای گذشته بحث خرید خودرو و تب‌لت برای اعضای شورای شهر پنجم موضوع داغی بود که خود اعضا نیز واکنش‌های متفاوتی نسبت به آن داشتند. اعضای شورای شهر معتقد بودند که خودروهای شورا فرسوده بوده و برای انجام ماموریت‌ها نیاز به خودروی جدید داشتند و همین‌طور با توجه به وظیفه‌ای که برعهده دارند استفاده از تب‌لت نیز برای آنها الزامی است.


اقبال شاکری عضو شورای شهر تهران در دوره قبل در این باره به خبرنگار آنا می‌گوید: اگر که قرار باشد کار حرفه‌ای و فنی صورت گیرد خب بالتبع به ابزاری هم احتیاج است که آن ابزار می‌تواند تب‌لت، لپ‌تاپ یا خودرو باشد.


وی ادامه می‌دهد: اما موضوع دیگری که در این زمینه مطرح است بحث محدودیت‌های موجود در شهرداری تهران است و این تجهیزات باید به گونه‌ای مورد استفاده قرار گیرند که این محدودیت‌ها هم در نظر گرفته شده باشد.


وی با توجه به محدودیت مالی شهرداری تهران و کمبود منابع توضیح می‌دهد: به این موضوع باید توجه شود و صرفه‌جویی صورت گیرد که اگر قرار است اقدامی انجام شود حتما باید این موضوع مد نظر اعضای شورای شهر پنجم قرار گیرد.


شاکری در پاسخ به این سوال که آیا خودرویی که از آن استفاده می‌کردید در شورای شهر چهارم فرسوده و غیر قابل استفاده شده بود، می‌گوید: تا دو سال ابتدایی شورای شهر من از خودروی شخصی خودم استفاده می‌کردم و بعد از دو سال نیز برای انجام ماموریت‌ها از خودروی شورای شهر استفاده کردم آن هم تنها برای بازدیدهایی که صورت می‌گرفت.


عضو سابق شورای شهر تهران ادامه می‌دهد: خودروی من یک پژو 405 بود که بسیار هم مناسب عمل می‌کرد و از لحاظ فنی هیچ مشکلی نداشت و من از آن راضی بودم.


شاکری در پایان تاکید می‌کند که برای خرید هر گونه تجهیزاتی باید تضادها و مغایرت‌ها مد نظر قرار گرفته شود و اعضای شورای شهر پنجم باید متناسب با شرایط حال تصمیم‌گیری کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته