دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری مراسم عزاداری حسینی در یگان‌های سراسر کشور ارتش

به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی مراسم عزاداری و سوگواری در کلیه یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور برگزار می شود.
کد خبر : 216877

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت فرارسیدن نهم و دهم محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام شهادت جانسوز سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، مراسم عزاداری و سوگواری در کلیه یکان های ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور برگزار می شود.


این مراسم عزاداری بویژه در یگانهای آموزشی و مجتمع های مسکونی ارتش با حضور جمع کثیری از فرماندهان، مسئولان، روحانیون، کارکنان پایور و وظیفه و خانواده های محترم ساکن در کویها و منازل سازمانی با اقامه مراسم پرشور عزاداری، نوحه خوانی و سینه زنی همراه با سخنرانی علما و چهره های اندیشمند و فاضل و با حضور مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در یگان های آجا در سراسر کشور برگزار خواهدشد.


بنابر این گزارش، اقامه نماز با شکوه جماعت ظهر و عصر تاسوعا و عاشورا و همچنین مراسم شام غریبان حسینی نیز در مساجد، نمارخانه ها، تکایا و هیأت های عزاداری ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور برگزار می گردد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته