دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اونای امری:

بایرن مونیخ را ترک عادت دادیم

سرمربی تیم پاری‌سن‌‌ژرمن گفت: بایرن مونیخ عادت دارد که در بازی‌ها برتر باشد. ما هم همین طور و عادت بایرنی‌ها را ترک دادیم.
کد خبر : 216830

به‌ گزارش ‌گروه ورزشی خبرگزاری آنا به نقل از لو پاریزین، شب گذشته (چهارشنبه) در هفته‌ دوم لیگ قهرمانان اروپا پاری ‌سن‌ ژرمن مقابل بایرن مونیخ با نتیجه‌ سه بر صفر به پیروزی رسید. اونای امری، سرمربی پاری‌سن‌‌ژرمن در نشست خبری بعد از بازی، گفت: «ما به دنبال کسب این سه امتیاز بودیم و می‌خواستیم که در صدر گروه قرار بگیریم. برای ما مهم بود که هوادارانمان از این پیروزی لذت ببرند. توانستیم کنترل بازی را به دست بگیریم.»


وی ادامه داد: «معمولا در بازی‌هایمان توپ دست ماست و تیم مقابل دفاع می‌کند، اما در این بازی حریف نیز توپ را در اختیار داشت. با این حال ما توانستیم بازی را ببریم. بایرن مونیخ عادت دارد که در بازی‌ها برتر باشد. ما هم همین طور و عادت بایرنی‌ها را ترک دادیم. در این بازی بایرن حمله می‌کرد بنابراین ما دفاع کردیم. اگر بازی طوری باشد که نیاز به ضد حمله باشد ما بازیکنان لازم برای این کار را داریم و در این بازی هم این را نشان دادیم. این بازی درس‌های زیادی برای آینده به ما داد و فکر می‌کنم که به پیشرفت ما کمک کرد.»


سرمربی پاری‌سن‌‌ژرمن در ادامه‌ افزود: «بایرن مونیخ با بازیکنان زیادی حمله می‌کند. ما انتظار چنین بازی را داشتیم و خودمان را برای یک دفاع خوب آماده کرده بودیم. فکر می‌کنم این بازی با بازی‌های قبل برای ما متفاوت بود و ما نقطه قوتمان در دفاع را نیز به نمایش گذاشتیم.»


امری در پاسخ به این سوال که آیا با این عملکرد، پاری‌سن‌‌ژرمن پیامی به دیگر تیم‌های اروپایی فرستاده است، گفت‌: «پاری‌سن‌‌‌ژرمن به تدریج یک تیم بزرگ شده است. همه ما را به عنوان یک حریف مهم می‌بینند. من سعی می‌کنم که تیم‌مان در دنیای فوتبال قوی‌تر شود. ما مانند تیم‌هایی همچون بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ شانس زیادی داریم.»


سرمربی پاری‌سن‌‌ژرمن درباره کیلیان امباپه، اظهار کرد: «پیشرفت امباپه در تیم قابل ملاحظه است. او تلاش و استعداد زیادی دارد که هر روز هم بیشتر می‌شود. ما با همین پیش‌بینی او را خریدیم. او یک بازی کامل را به نمایش گذاشت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب