دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مارک همشیک:

ناپولی لیاقت صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان را دارد

کاپیتان تیم ناپولی گفت: در لیگ قهرمانان برای صعود، به کمی شانس، قرعه خوب و دیگر چیزها نیاز دارید.
کد خبر : 216680

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، ناپولی موفق شد در دومین هفته لیگ قهرمانان نخستین برد خود را مقابل فاینورد هلند کسب کند. در شبی که لوزنزو اینسینیه، دریس مرتنس و گونزالو کایخون برای ناپولی گلزنی کردند این تیم 3 امتیاز حیاتی را در ورزشگاه خانگی خود به دست آورد. ناپولی در بازی اول مقابل شاختار دونتسک شکست خورده بود و برای بازگشت به رقابت در گروه F به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم داشتند.


مارک همشیک کاپیتان ناپولی درباره بازی تیمش مقابل فاینورد و اهداف تیم در این فصل لیگ قهرمانان گفت: «پس از شکست در بازی اول مقابل شاختار دونتسک، پیروزی در این بازی بسیار مهم بود. اکنون ما باید روی کسب امتیازات بیشتر تمرکز کنیم چون در گروهی دشوار هستیم و در عین حال می‌خواهیم به مراحل بعدی لیگ قهرمانان برسیم. فکر می‌کنم فصل گذشته ثابت کردیم که در این رقابت‌ها می‌توانیم به مراحل بالاتر برسیم.»


وی ادامه داد: «مشخصا در لیگ قهرمانان شما به کمی شانس، قرعه خوب و دیگر چیزها نیاز دارید اما در ابتدا ما باید وظیفه خود را انجام دهیم و جواز صعود از این گروه را به دست آوریم چون کار آسانی در پیش نداریم. منچسترسیتی؟ آنها تیمی عالی هستند ولی شاختار و فاینورد هم تیم‌های خوبی هستند.»


انتهای پیام/

برچسب ها: فاینورد ناپولی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته