دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مهر 1396 - 16:22
فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

گروگانگیری با تبر در سرخس

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری یک آدم ربا و رهایی گروگان 32 ساله در شهرستان سرخس خبر داد.
کد خبر : 216605

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار قادر کریمی در تشریح پرونده آدم ربایی چند دقیقه‌ای در شهرستان سرخس، گفت: ساعت 20 شامگاه سه شنبه ماجرای آدم ربایی در یکی از خیابان‌های شهرستان سرخس به فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد.


فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر و ماموران انتظامی سرخس وارد عمل شدند.


وی خاطرنشان کرد: بررسی‌های اولیه با توجه به اظهارات شاهد عینی این آدم ربایی حاکی از آن بود که فرد ربوده شده با خودروی جک برای خرید توقف کرده و به محض ورودش به داخل مغازه 2 نفر با تبر و میله و با ضرب و شتم این فرد را سوار خودروی سواری کرده و به سرعت از محل دور شده‌اند.


سردار کریمی اظهار کرد: در ادامه تحقیقات گسترده پلیسی ماموران انتظامی به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد گروگان با یکی از آشنایان از چندی قبل اختلاف‌های خانوادگی داشته است.


وی افزود: با به دست‌ آمدن این سرنخ تحقیقات پلیسی با دقت بیشتری انجام و ماموران یکی از عاملان این آدم ربایی را شناسایی و در کمتر از 15 دقیقه او را دستگیر کردند.


فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: ماموران انتظامی گروگان 32 ساله را آزاد و به آغوش خانواده‌اش باز گرداندند.


وی با اشاره به این مطلب که تحقیقات برای دستگیری متهم دیگر پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان باید برای برطرف کردن اختلاف‌های این چنینی از هیجانات منفی اجتناب کنند، چرا که تصمیم‌های ناگهانی منجر به خشم شده و ممکن است با اقدامی نسنجیده مانند آنچه در این پرونده رخ داد مشکلات دیگری سر راه افراد قرار بدهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته