دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قلعه‌نویی: بازی با سایپا اصلا خوب نبود/ ازگل نزدن تیمم خسته شدم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:خودم از این بازی مقابل سایپا خوشم نیامد و اگر تماشاگر بودم ورزشگاه را ترک می‌کردم.
کد خبر : 216323

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از بازی تیمش با سایپا، اظهار کرد: «بازی خوبی نبود، مخصوصا نیمه اول. خودم هم از این بازی خوشم نیامد و اگر تماشاگر بودم ورزشگاه را ترک می‌کردم. گل نزدیم و من هم خسته شدم. ما دو ایراد داریم؛ بدشانسیم و توپ‌هایمان به گل نمی‌رود و این که بدشانسیم و بد گل می‌خوریم.»


او در ادامه گفت: «می‌توانستیم جلوی چنین تیمی موقعیت‌های خوبی ایجاد کنیم. به نتیجه یک بر صفر، هیچ اطمینانی نیست. باید برای بازی‌های بعدی آماده شویم. سایپا چون فوتبال فیزیکی بازی می‌کرد در نیمه دوم بهتر بود.»


قلعه نویی همچنین خاطر نشان کرد:« امروز ذوب آهن از فضا به خوبی استفاده کرد و با تمرین بیشتر مشکل گل نزدن حل خواهد شد. ما بدون موقعیت، گل می‌خوریم و این بدترین چیز برای ما است.»


او درباره این که ذوب‌آهن به مساوی راضی بود،‌ گفت: «زمانی می‌توانیم این بحث را مطرح کنیم که تیم ایجاد موقعیت نکند اما وقتی تیم در بازی موقعیت ایجاد می‌کند، باید امیدوار بود.»


قلعه نویی در پایان درباره نیمکت نشینی پهلوان توضیح داد:« پهلوان احتیاج به استراحت دارد. نمی‌دانم چرا او نسبت به سال‌های قبل آمادگی ندارد. اگر در تمرین‌ها خودش را اثبات کند، برای من بازیکن خوبی است. ضمن این که امسال سال جام جهانی است و باید بیشتر تلاش کند تا مسافر روسیه شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب