دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ادای احترام دانشگاه آزاد اسلامی به ایام محرم

با نزدیک شدن به عاشورای حسینی و فرارسیدن روز تشییع شهید حججی ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی سیاه‌پوش شد.
کد خبر : 216268

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، از محوطه بیرونی ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی تا طبقات داخلی آن که مقر پایگاه اطلاع رسانی ایسکانیوز، روزنامه فرهیختگان و خبرگزاری آنا است در سوگ سید و سالار شهیدان و همچنین ادای احترام به پیکر پاک شهید حججی سیاه پوش شده است.


در محوطه بیرونی، داخلی و بخش ورودی ساختمان، فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری به چشم می‌خورد. در این پارچه‌نویسی‌ها به اهالی رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی یادآوری شده که «محبت مردم به حسین بن علی (ع) ضامن حیات و بقای اسلام است».


در دیگر از پوسترهای آویخته شده در درون ساختمان دانشگاه آزاد از زبان رهبر عظیم‌الشان انقلاب گفته است: «شهید حججی حجت خداوند در مقابل چشمان همگان شد.»



کمی آنطرف‌تر سخنان رهبر درباره این‌که دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است در قالب بنر توجه هر رهگذر و یا اعضای رسانه‌ها را جلب می‌کند.


تمامی دیوارهای داخلی ساختمان رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی از پوسترهایی پوشیده شده که به مهندسی جنگ، امداد و بهداشت در دوره دفاع مقدس، نمونه‌هایی از جنگنده‌های اف 14 نیروی انتظامی که از مرزهای ایران حفاظت می‌کردند، عملیات مرصاد، عملیات والفجر4، نقش رسانه در جنگ، حضور رهبری در جنگ، درگذشت امام خمینی (ره) محرم در دوره دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی، نقش زنان در دوره دفاع مقدس، جنایت و خیانت منافقین، فرماندهان هشت سال دفاع مقدس اشاره دارد.


در این میان همچنین تصاویری از عملیات‌های رزمندگان و شهدای دوره دفاع مقدس از سوی بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به دیوار آویخته شده است.


یکی از پیام‌هایی که در یادآوری جایگاه عزاداری برای امام حسین (ع) است سفارشات آیت‌الله بهجت است که فرموده است: «وقتی می‌خواهید به روضه بروید، اگر که سوالا کردند کجا می‌روید؟ نگویید می‌رویم روضه، بگویید می‌خواهیم برویم کربلا ...



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته