دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بیژن طاهری درگفت‌وگو با آنا؛

قیمت بالای «تریم» عامل خروجش ازمیان گزینه‌‌ها بود/ حاضرم بدون قرارداد هم به استقلال کمک کنم

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: تریم چون حقوق قرارداد فسخ شده‌اش را می‌گیرد درخواست مالی بسیار بالایی داشت.
کد خبر : 216178

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بیژن طاهری در خصوص آخرین وضعیت کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: «از سوی جواد قراب با من تماس گرفته شد و خواستار این بودند که در جلسه اولیه کمیته فنی شرکن کنم. در این جلسه بحثی در خصوص سرمربی خارجی مطرح بود که با توجه به اهمیت موضوع و اینکه خواسته وزارت ورزش این است که حتما استقلال هم از سرمربی غیرایرانی برخوردار شود، قرار شد بعد از بازی با سپیدرود رشت درباره سرمربی تیم جلسه بگذاریم.»


وی درباره اینکه حسن روشن اعلام کرده تنها در صورتی که با اعضای کمیته فنی قرارداد 3 ساله ببندند، حاضر به حضور در این کمیته خواهد بود، اظهارداشت: «هدف من کمک به استقلال است و دوست دارم اگر کمکی از دستم برمی‌آید برای این تیم که همه عشق و علاقه‌ام به آن است را انجام دهم. همیشه دوست داشتم استقلال برنده باشد و حالا هم حاضرم هر کمکی که می‌توانم به این تیم داشته باشم. در این میان اگر با من قراردادی بسته شود، استفبال می‌کنم و با علاقه بیشتری به کارم ادامه می‌دهم ولی اگر قرارداد هم نبندند باز هم حاضرم به استقلال به عنوان یکی از اعضای کمیته مشغول به کار شوم.»


عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درباره اینکه فاتح تریم به دلیل آنکه از فدراسیون ترکیه حقوق می‌گیرد به استقلال پاسخ منفی داده است، بیان داشت: «تریم چون حقوق قرارداد فسخ شده‌اش را می‌گیرد درخواست مالی بسیار بالایی داشت که از میان گزینه‌‌های باشگاه استقلال خارج شد.»


او درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه دیدار استقلال با سپیدرود رشت بیان کرد: «من به این تیم استقلال خیلی امیدوارم. بازیکنان انگیزه فراوانی دارند تا ثابت کنند بدشانسی عامل ناکامی‌شان در هفته‌های گذشته بوده است و دلم روشن است که استقلال برنده دیدار با سپیدرود است.»


طاهری درباره اینکه بزرگترین اشتباه منصوریان که باعث جدایی‌اش از استقلال شد را در کجا می‌داند، تصریح کرد: «مربیگری یک ریسک بزرگ است و تا زمانی که بازی شروع نشده همه سرمربی هستند. منصوریان همه تلاشش را کرد و خیلی زحمت کشید اما برخی مواقع به رغم اینکه همه زورت را زده‌ای ولی باز هم به هدفی که می‌خواهی نمی‌رسی. شاید بدشانسی و شاید هم نچرخیدن چرخ روزگار را باید عامل شکست منصوریان بدانیم. امیدوارم روزی با قدرت برگردد و مربی تیم محبوبش شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته