دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس : 

منتظر تحقق وعده رئیس جمهور برای شستا هستیم/شستا مدیری دلسوز از بدنه کارگری می خواهد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت : مدیریت شستا باید با تجربه مدیریتی که در بدنه شستا کسب کرده انتخاب گردد تا مشکلات قبلی و ناهماهنگی بین هلدینگ‌های این شرکت عظیم اتفاق نیافتد. در گذشته مدیران سیاسی در راس مجموعه قرار می‌گرفت در حالیکه معتقدیم یک مدیر فنی و که توان کارشناسی بالا که میتواند حاشیه ها را مدیریت کند برای این مجموعه لازم است.
کد خبر : 216165

به گزارش گروه اقتصادی آنا،‌ محمدرضا منصوری،عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، بزرگترین مشکلی که شستا با آن مواجه است را خصوصی سازی ناقص عنوان و بیان کرد: سرمایه بسیاری از کارخانه های وابسته به این مجموعه به صفر رسیده است .


نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مدیری که حقوق ماهانه دریافت و وابسته به دولت است قطعا نمی تواند دلسوز سازمان باشد .


وی ادامه داد: شستا در شرایط کنونی به مدیری نیاز دارد که در بخش خصوصی تجربه بالا داشته باشد و نیز دلسوز حق و حقوق کارگران باشد و با سیاست‌های کارگری وزیر همسو باشد.


منصوری تصریح کرد: اگر اعتقاد بر این است که شستا حیات خلوت جریان های سیاسی نیست بنابراین یک انسان دلسوز و باتجربه که شستا را خوب بشناسد برای مجموعه ضروری است، باید مدیریت ارشد این مجموعه برآمده از دل کارگران باشد تا بتواند برای آن ها قدمی بردارد .


وی در پایان گفت: مجلس منتظر تحقق وعده رییس جمهور در خصوص شستا است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته