دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
لوکا بوناچیچ:

کسب هر نتیجه‌ای جز باخت برابر تراکتورسازی خوب است/ پرسپولیس کار سختی مقابل الهلال دارد

سرمربی گسترش فولاد گفت: تراکتورسازی تیم جوان و خوبی دارد و کسب هر نتیجه‌ای مقابل این تیم به جزء باخت برای ما رضایت بخش است.
کد خبر : 216154

«لوکا بوناچیچ» سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا، در رابطه با بازی این هفته تیمش برابر تراکتورسازی گفت: «آنها تیم خوب و قدرتمندی هستند، گرچه مشکلاتی دارند ولی از بازیکنان جوان بهره می برند. تراکتورسازی در دو بازی اخیر نتیجه نگرفته و در بحران است اما با این حال آنها تیم شایسته‌ای هستند و قطعا در ادامه فصل بهتر خواهند شد.»


وی افزود: «هر دو تیم انگیزه لازم را دارند و ما هم بعد از برد مقابل سیاه جامگان میخواهیم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم اما هر نتیجه‌ای به جز باخت در دربی تبریز برای ما رضایت بخش خواهد بود.»


بوناچیچ در رابطه با بازی هفته گذشته برابر سیاه جامگان و اولین برد خارج از خانه تیم‌ گسترش گفت: «بازی سختی بود اما برد دلچسبی بدست آوردیم. تیم‌های که اکبر میثاقیان مربی آن است تیم‌های سخت کوش و دونده‌ای هستند و درگیرانه بازی می‌کنند. کار خاصی که ما کردیم این بود که با روش خود آنها شکست دادیم. ما برنامه داشتیم که با دفاع مستحکم از ضد حملات استفاده‌کنیم و فکر می‌کنم می‌توانستیم چند گل هم بزنیم اما با یک گل بازی را بردیم و توانستیم سه امتیاز حساس را کسب کنیم.»


سرمربی گسترش فولاد تبریز در رابطه با اینکه با توجه به امتیازات کسب شده نام‌هایی برای جانشینی او مطرح شده هم تاکید کرد: «ذهن من درگیر این مسایل نمی شود. نام‌های که مطرح می شوند بیشتر در رسانه هاست و مطرح کردن این نام ‌ا دیده گاه من را تغییر نمی‌دهد. ما باید در این مدت ۱۰ امتیاز می‌گرفتیم ولی تنها ۷ امتیاز گرفتیم و من از روند امتیاز گیری راضی نیستم، اما هر کسی می تواند به هر مربی پیشنهاد کار بدهد، من توجهی نمی‌کنم و کار خودم را انجام می دهم.»


بوناچیچ در رابطه با بازی پرسپولیس و اینکه این تیم می تواند در آسیا قهرمان شود هم خاطر نشان کرد: «برانکو تیم خوب و باکیفیتی دارد، اما کار سختی برابر الهلال خواهند داشت، البته آنها شایسته قهرمانی در آسیا هستند اما باید مواظب تیم‌های این مرحله باشند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته