دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1394 - 12:49
بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا - ووهان چین

سپیده توکلی در یک قدمی مدال آسیا

نماینده بانوان ایران در دو ماده دیگر از ماده هفتگانه رقابت‌های قهرمانی آسیا صبح امروز به میدان رفت و تاکنون در جایگاه دوم ایستاده است.
کد خبر : 21615

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا،صبح امروز (پنجشنبه) و در جریان دومین روز از بیست و یکمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا، سپیده توکلی با شرکت در مواد پرش طول و پرتاب نیزه، در حالی که فقط یک ماده را پشت سر نگذاشته، در جایگاه دوم ماده هفتگانه ایستاد.


رکورددار ماده هفتگانه کشورمان در پرش طول پنج متر و 62 سانتیمتر پرید و در پرتاب نیزه هم، پرتابی به میزان 35 متر و 94 سانتیمتر داشت، که با این عملکرد تاکنون سکوی آسیا را برای خود حفظ کرده است.


توکلی عصر امروز ساعت 18 به وقت محلی به عنوان آخرین نماینده ایران در روز دوم به میدان خواهد رفت و در دو 800 متر (آخرین ماده رقابتی خود) مسابقه خواهد داد.


لازم به یادآوری است سپیده توکلی رکورددار مواد هفتگانه و پرش ارتفاع ایران (1 متر و 83 سانتیمتر) است که با حضور در بیست و یکمین دوره رقابتهای دوومیدانی قهرمانی آسیا در ووهان چین، تا پایان روز نخست (چهارشنبه) در دو ماده پرش ارتفاع و پرتاب وزنه اول شد، در دو 100 متر با مانع در جایگاه پنجم ایستاد، در دو 200 متر نهم شد و روز نخست را به عنوان صدر نشین ماده هفتگانه به پایان رساند و از صبح امروز نیز در دو ماده پرش طول و پرتاب نیزه به میدان رفت که تا این لحظه با یک پله نزول در جایگاه دوم قرار دارد و تنها یک گام (حضور در ماده 800 متر) تا کسب مدال آسیا فاصله دارد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته