دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پاسخ منفی پیرمرد ترک به استقلالی‌ها/ تکذیب مذاکره مالی آبی‌ها با فاتح تریم

در شرایطی باشگاه استقلال فاتح تریم را گزینه اصلی هدایت این باشگاه معرفی کرده‌است، که این مربی به نماینده این باشگاه پاسخ منفی داده‌است.
کد خبر : 216147

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در حالی که باشگاه استقلال مدعی است که با فاتح تریم سرمربی سابق تیم‌ملی ترکیه در حال مذاکره است و برای رسیدن به توافق نهایی با او تنها بحث مسائل مالی باقی مانده است یکی از ایجنت‌های معتبر حاضر در کشور ترکیه اعلام کرد در صحبتی که با فاتح تریم داشته این مربی کهنه‌کار اعلام کرده که در همان جلسه اول به نماینده باشگاه استقلال جواب منفی داده است.


تریم گفته که با توجه به اینکه از تیم ملی ترکیه اخراج شده است مسئولان فدراسیون تا پایان قراردادی که فسخ شده موظف هستند که حقوق ماهیانه وی را پرداخت کنند و او تنها در صورتی حاضر می‌شود پیشنهاد تیمی را بپذیرد که پیشنهاد مالی جالب توجه‌تری نسبت به قراردادش با تیم ملی ترکیه داشته باشد.بنابراین تریم به پیشنهاد آبی‌ها که از لحاظ مالی پایین‌تر از تیم ملی ترکیه بود جواب منفی داده است.


این در حالی است که باشگاه استقلال مدعی است نماینده آنها در حال توافق مالی با فاتح تریم است و رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه هم به ترکیه رفته است.


باشگاه استقلال با ارائه پیشنهاد 5 میلیون یورویی خواهان عقد قرار داد سه ساله با تریم شده بود.


بیژن طاهری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا این خبر را تایید کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته