دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مالک سیاه جامگان در گفت وگو با آنا

نمی‌دانم چرا بازی‌های ما در ورزشگاه امام رضا برگزار نمی‌شود/ از نتایج به دست آمده راضی نیستیم

محمدرضا عباسی گفت: ما بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذاریم و موقعیت‌های زیاد گلزنی ایجاد می‌کنیم اما بازیکنان در زدن ضربات آخر بی‌دقتی می‌کنند.
کد خبر : 216145

محمدرضا عباسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط سیاه جامگان در این فصل گفت: «نتایج ما نسبت به فصل گذشته در هفته‌های نخست لیگ برتر بهتر شد اما ما از این نتایج راضی نیستیم. تیم سیاه جامگان در هر بازی موقعیت‌های گلزنی زیادی را ایجاد می‌کند اما متاسفانه درصد کمی از این موقعیت‌ها گل می‌شود. در بازی هفته گذشته مقابل گسترش فولاد 5 موقعیت مهم گلزنی را از دست دادیم و در نهایت بازی که می‌توانستیم پیروز میدان باشیم را با شکست به اتمام رساندیم.»


وی افزود: «بازیکنان زحمت خودشان را می‌کشند و در بازی تلاش زیادی می‌کنند اما در بعضی از دقایق بازی با کم‌شانسی موقعیت‌های ما تبدیل به گل نمی‌شود.»


مالک سیاه جامگان در رابطه با بازی امروز این تیم مقابل پیکان بیان کرد: «پیکان تیم قدرتمندی است و موتورش تازه روشن شده و 2 برد متوالی مقابل پرسپولیس و نفت طلاییه کسب کرد. مربی خوبی هم روی نیمکت دارد اما قطعا ما هم در خانه به دنبال کسب 3 امتیاز بازی هستیم.»


عباسی در خصوص بازی عدم برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا گفت: «چند روز پیش اعلام کردند که از هفته هشتم تیم‌های مشهدی می‌توانند در ورزشگاه امام رضا به میدان بروند اما متاسفانه در این هفته هم شرایط برگزاری بازی در این ورزشگاه فراهم نیست و بازی مقابل پیکان در استادیوم ثامن برگزار می‌شود.»


وی افزود: «من نمی‌دانم دلایلی مسئولین مشهد برای برگزار نکردن بازی در ورزشگاه امام رضا چیست و هر ارگانی این تاخیر را به گردن ارگان دیگر می‌اندازد. من از همه هواداران مشهدی می‌خواهم برای اعتراض به این تصمیم امروز در ورزشگاه حاضر شوند و به این صورت نارضایتی خودشان را برای برگزارنشدن بازی در ورزشگاه امام رضا اعلام کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته