دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرشید طالبی :

تراکتورسازی چاره ‌ای جز شکایت نگذاشت/ منتظرم سپاهان و ذوب‌آهن آسیایی شوند

مدافع سابق تراکتورسازی گفت: باشگاه تراکتورسازی چاره‌ای جز شکایت مقابلم نگذاشت و امیدوارم باشگاه‌های دیگر نگذارند وکیلم از این راه چاره استفاده کند.
کد خبر : 216083

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، فرشید طالبی درباره اینکه چه شد که از باشگاه تراکتورسازی به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد، گفت: «من از این موضوع بی خبر بودم. چند ماه پیش وکیلم گفت در حال انجام یکسری کارها هستم تا به پول‌هایی که طلب دارم برسم و من هم دیگر پیگیر نشدم چون می‌دانستم که فیفا پاسخی به قراردادهای دخلی نمی‌دهد.»


او ادامه داد: «دو روز پیش متوجه شدم که وکیلم به AFC شکایت کرده است و خیلی برایم جالب بود که خیلی زودتر از آنچه انتظارش را داشتم به پاسخ رسیدم. باشگاه تراکتورسازی محکوم شده است و باید پولی که به من بدهکار است را بدهد.»


مدافع سابق تراکتورسازی درباره اینکه این شکایت باعث ناراحتی هواداران شده است، اظهارداشت:«من هواداران تراکتورسازی را دوست دارم و در تمام مدتی که برای تراکتورسازی بازی کردم، کوچکترین مشکلی با آنها نداشتم. روابط‌شان در سطح شهر و تمرینات عالی بود و همیشه به خاطر توجهی که به من داشتند از آنها متشکرم. دلیل شکایت من این بود که قراردادم با تراکتور تمام شد و قصد نداشتم به فوتبال ادامه دهم چوم مصدومیتی دارم که ممکن در آینده برایم دردسرساز شود.»


وی افزود: «4 سال از زمان جدایی من از تراکتورسازی می‌گذرد و هیچ پاسخی به درخواست‌هایی که برای دریافت پولم از طریق وکیلم دادم، ندادند. متاسفانه ندادن پول بازیکنان تبدیل به اپیدمی بدی در میان باشگاه‌ها شده است. خود من از فجرسپاسی، ذوب‌آهن، سپاهان و تراکتورسازی طلب دارم که این مورد آخری با حضورش در لیگ قهرمانان آسیا این فرصت را به وکیلم داد تا مرا به پولم نزدیک کند. از حقم در خصوص فجرسپاسی گذشتم و تیم‌های اصفهانی هم با راه‌یابی به لیگ قهرمانان آسیا این فرصت را به وکیلم می‌دهند تا از آنها شکایت کند و به حق و حقوقم برسم. باور کنید باشگاه تراکتورسازی چاره‌ای جز شکایت نگذاشت و امیدوارم باشگاه‌های دیگر نگذارند وکیلم از این راه چاره استفاده کند.»


طالبی تصریح کرد: «متاسفانه وقتی در یک خانواده مشکلات حل نمی‌شود و اختلاف به بیرون درز پیدا می‌کند هرکسی به خودش اجازه می‌دهد که درباره آن اتفاق اظهارنظر کند. اگر باشگاه‌ها پول بازیکنان را می‌دادند و به توافق می‌رسیدند، کار به شکایت از طریق فدراسیون فوتبال نبود. حالا هم که شکایت از فدراسیون فوتبال بازیکنان را به پول‌شان نمی‌رساند شکایت از طریق AFC انجام می‌شود چون ما مثل بازیکنان خارجی نیستیم که از سوی کمیته انضباطی فیفا بتوانیم به پول‌مان برسیم. نمی‌دانم چرا در ایران اسلامی باشگاه‌ها حق بازیکنان را به آنها نمی‌دهند.»


انتهای پیام/

برچسب ها: AFC
ارسال نظر
هلدینگ شایسته