دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جنیفر لارنس نخستین تصویر «زاغ مقلد 2» را منتشر کرد

اولین تصویر از فیلم «عطش مبارزه: زاغ مقلد- قسمت دوم» حدود شش ماه قبل از اکران آن در صفحه فیسبوک جنیفر لارنس بازیگر نقش اصلی فیلم منتشر شد.
کد خبر : 21587

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، نخستین تصویر فیلم اکشن علمی-تخیلی «عطش مبارزه: زاغ مقلد- قسمت دوم» (The Hunger Games: Mockingjay – Part Two) که شخصیت اصلی آن به نام کتینس (جنیفر لارنس) را همراه با گِیل (لیام همزوورث) و گروهشان به زانو نشسته در میان ویرانه‌ها مسلح و آماده حمله نشان می‌دهد، روز چهارشنبه منتشر شد.




به گزارش هالیوود ریپورتر، جنیفر لارنس، بازیگر فیلم این عکس را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده و ذیل آن نوشته است:


6.9.15 #MockingjayPart2


دقیقاً روشن نیست که تاریخ 9 ژوئن (19 خرداد) که در حاشیه عکس این فیلم تصریح شده، به چه معناست اما با توجه به اینکه تاریخ اکران این فیلم در ماه نوامبر (آبان) است، تاریخ یاد شده احتمالاً موعد انتشار اولین تریلر رسمی این فیلم خواهد بود.



پوستر فیلم «عطش مبارزه: زاغ مقلد- قسمت دوم» که نوید سرنگونی دیکتاتور داستان، رئیس جمهور اسنو را می دهد


«عطش مبارزه: زاغ مقلد- قسمت اول» به کارگردانی فرانسیس لارنس در اولین روزهای آذر ماه گذشته در سراسر جهان به روی پرده رفت. این فیلم که با بودجه 125 میلیون دلاری تولید شده بود در افتتاحیه اکران در آمریکا، ظرف مدت سه روز 122 میلیون دلار از گیشه آمریکای شمالی درآمد داشت و فروش آن در نهایت به 752 میلیون دلار در سراسر جهان رسید.


چهرمین فیلم سینمایی مجموعه «عطش مبارزه» با عنوان «عطش مبارزه: زاغ مقلد- قسمت دوم» را نیز فرانسیس لارنس کارگردانی کرده است و جنیفر لارنس، لیام همزوورث، جاش هاچرسن، جولین مور، الیزابت بنکز، وودی هارلسن، استنلی توچی، فیلیپ سیمور هافمن، دانالد ساترلند، سام کلافلین و ناتالی دورمر در آن بازی کرده‌اند. هزینه تولید این فیلم هنوز اعلام نشده است. «عطش مبارزه: زاغ مقلد- قسمت دوم» در تاریخ 20 نوامبر 2015 (29 آبان) به روی پرده خواهد رفت.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته