دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1396 - 17:18
یک مسئول آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با آنا تشریح کرد:

حمله «اسی بی‌غم» به مدرسه‌ای در بافق/ یک دانش آموز مصدوم شد

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استان یزد عنوان کردک در پی حمله فردی به‌نام «اسی بی‌غم» به داخل مدرسه یک دانش آموز از ناحیه صورت دچار آسیب می‌شود.
کد خبر : 215857

محمدرضا قانع، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از حمله یک فرد به مدرسه ابتدایی پسرانه در شهرستان بافق خبر داد و گفت: این حادثه ساعت 10:10 روز گذشته در ساعت زنگ تفریح دانش آموزان رخ داده است. در ساعت زنگ تفریح دانش آموزان در حیاط مشغول بازی و مسئولان مدرسه نیز در حال انجام وظیفه بودند و در مدرسه نیز بسته بود.


وی افزود: یکباره فردی به نام «اسی بی‌غم» که به ظاهر از نظر روانی دارای سلامت کامل نبود و در دستش نیز مواد آتش‌زا داشت از روی دیوار وارد مدرسه شد و به سمت دانش آموزی حمله‌ور می‌شود که بلافاصله مسئولان مدرسه با نیرو‌های انتظامی و اورژانس تماس می‌گیرند و با فرد متجاوز درگیر می‌شوند.


قانع با بیان اینکه متاسفانه یکی از دانش‌آموزان بر اثر حمله این فرد از ناحیه صورت دچار آسیب می‌شود، افزود: وی توسط عوامل پلیس دستگیر و دانش‌آموز نیز به مرکز درمانی منتقل می‌شود.


رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استان یزد یادآور شد: نتیجه پیگیری‌ها نشان می‌دهد وضعیت دانش آموز مصدوم مناسب گزارش شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته