دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«وجدان کاری» ساخته شد

فیلم تلویزیونی «وجدان کاری» به کارگردانی شعله شاهین و تهیه کنندگی رضا جلالی برای پخش از یکی از شبکه‌های سیما آماده شد.
کد خبر : 215833

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی این فیلم، رضا جلالی تهیه کننده فیلم «وجدان کاری» گفت: این فیلم داستانی به قلم شعله شاهین نوشته شده که با موضوعات اجتماعی در مورد حق و حقوق و رعایت در انجام کار در روز را با شعار «پارتی بازی ممنوع حتی شما...!» به تصویر می‌کشد.


وی بیان کرد: در این فیلم داستانی بازیگرانی چون مسعود مبارکی، علی ناصری، امید مجتهدی، مهین نوبخت، هدیه سلطانی، سعیده رحیمی آشتیانی و محسن مطیع به ایفای نقش پرداخته‌اند.



وی در پایان در مورد دیگر عوامل سازنده فیلم داستانی «وجدان کاری» خاطرنشان کرد: شعله شاهین به عنوان نویسنده و کارگردان، مهین نوبخت دستیار کارگردان، پروین وفایی منشی صحنه، امید عرب مدیرفیلمبرداری، امید مجتهدی صدابردار، الهه دلداده عکاس، سعیده رحیمی آشتیانی طراح گریم و مهرداد محمدی اجرای گریم آقایان،مهین نوبخت اجرای گریم بانوان، شعله شاهین طراح صحنه و لباس، مجری طرح موسسه نگاه افق رسانه (رضاجلالی ، علیرضا جوان)، دینا محمدی مشاور رسانه ای و مجید دوستی نیز تدوینگر پروژه تلویزیونی است.


همچنین برخی از اعضای انجمن صنفی بازیگران سینما و تلویزیون شهر تهران که در این فیلم با شعله شاهین همکاری می‌کنند و قرار است این فیلم داستانی به جشنوارهای معتبر دنیا راه یابد و سپس پخش از رسانه ملی تلویزیون داشته باشد .


انتهای پیام/

برچسب ها: رسانه ملی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته