کتاب «مدیریت بیکفایتی» با ترجمه عضو هیأت علمی واحد سنندج منتشر شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در کتاب مدیریت بیکفایتی تألیف پروفسور گابریل جینبرا ترجمه دکتر عادل صلواتی، ذبیحالله سلمانی و وحید خسروی با زبانی ساده و روان در سه بخش و نوزده فصل به تشریح یکی از مهمترین چالشها و مشکلات پیش روی منابع انسانی یعنی بیکفایتی کارکنان پرداخته است و راهحلهایی کاملاً کاربردی برای مواجهه با آن ارائه داده است.
در این کتاب میآموزید: چگونه با استفاده از مدل فوگی، سبک مدیریت خود را متحول کنید. بیکفایتی کارکنان را تشخیص دهید. چگونه رفتارهای کارکنان را بهبود و اصلاح کنید.
این کتاب ارزشمند را انتشارات فرمنش در ایام پایانی تابستان 1396 منتشر و روانه بازار کتاب ایران کرده است.
فهرست مطالب
بخش اول: تشخیص بیکفایتی در خود و دیگران فصل 1- با آنچه که دارید، کار کنید فصل 2- مدیریت کارکنان؛ مسئولیتی دشوار فصل 3- مدیر کارکنان یا مدیر افراد؟
بخش دوم: تشخیص بیکفایتی براساس مدل فوگی فصل 4- الگویی برای تشخیص بیکفایتی فصل 5- مسائل بیاهمیت را نادیده بگیرید فصل 6- آدم گیج خوشحال فصل 7- کارمند بیشفعال و کوتهفکر فصل 8- نظریهپرداز فصل 9- کارمند ناآزموده (پراشتباه یا دست و پا چلفتی!)
فصل 10- کارمند خاموش (ساکت) فصل 11- سندرم احمق پرمشغله، کارمند تنبل فصل 12- کارمند حواسپرت فصل 13- کارمند نامطمئن و منفعل فصل 14- کارمندان ناتوان
بخش سوم: رهنمودهای عملی فصل 15- یک مدیر، یک معلم فصل 16- تردید در مشاوره فصل 17- یک مدیر قدرشناس فصل 18- بخشش، احوالپرسی و استفاده از کلمه ی «لطفاً» فصل 19- نتیجه: من فقط میدانم که چیزی نمی دانم
انتهای پیام/