دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ماجرای پیچیده انتخاب سرمربی استقلال

بازی با افکار عمومی، ترفندی برای بقا/ «تریم»،«زنگا» و حالا هم «ریکارد»

درحالی که هر روز یک گزینه جدید برای نشستن روی نیمکت استقلال معرفی می‌شود، رضا افتخاری برای مذاکره با «فاتح تریم» راهی ترکیه شد.
کد خبر : 215682

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، بعد از استعفای علیرضا منصوریان، مدیران باشگاه استقلال رایزنی خود را برای انتخاب جایگزین او آغاز کردند و با گذشت 5 روز هنوز تکلیف سرمربی آینده آبی‌پوشان مشخص نیست.


رضا افتخاری بعد از استعفای منصوریان، «فاتح تریم» سرمربی سابق تیم ملی ترکیه را به عنوان گزینه اصلی این باشگاه معرفی کرد و نماینده استقلال با این مربی ترک وارد مذاکره شد.


درحالی که پیشنهاد استقلال به فاتح تریم مبلغ 5 میلیون یورو است و اگر فاتح راضی به نشستن بر روی نیمکت آبی‌ها شود استقلال باید طی یک قرارداد 3 ساله حدود 20 میلیارد تومان به این مربی پرداخت کند که به طور حتم مبلغ زیادی برای این باشگاه به حساب می آید اما گویا افتخاری مشکلی با پرداخت این مبلغ ندارد.


مذاکرات استقلال با فاتح تریم در شرایطی در جریان است که در روزهای گذشته نام مربیان دیگری چون «سرجیو فاریاس»،«کریستف دام»و «والتر زنگا» هم جزء گزینه‌های سرمربیگری استقلال بودند که هنوز تکلیف این مربیان هم مشخص نیست.


لغو جلسه رضا افتخاری با اعضای فراکسیون مجلس و غیبت او در جلسه صبح امروز اعضای پیشنهادی کمیته فنی هر چند در نگاه اول عادی بود اما وقتی خبر رسید که وی برای مذاکره با فاتح تریم به ترکیه رفته است مشخص می‌شود که افتخاری که خیلی‌ها وی را دلیل شرایط بحرانی این‌روز‌های استقلال می‌دانند عزم خود را برای جذب فاتح تریم جزم کرده‌است.


این اتفاق در حالی افتاد که محمد نوری یکی از اعضای کمیته فنی باشگاه بعد از جلسه امروز اعلام کرد که «فرانک ریکارد» هم جزء گزینه‌های مربیگری این تیم است.


در هر صورت مربیانی که نام آنها برای مربیگری در استقلال مطرح شد قطعا با مبلغ نجومی تن به کار در این باشگاه می‌دهند و هنوز تامین مبلغ قرارداد این مربیان از سوی باشگاه استقلال مشخص نشده است.


در این بین صحبت‌هایی است که استقلالی‌ها با چند گزینه داخلی مانند پرویز مظلومی هم وارد مذاکره شدند و اگر خبر مذاکره باشگاه با گزینه‌های داخلی حقیقت داشته باشد به نوعی مدیران استقلال می‌خواهند برای بقای خودشان با اسامی مربیان بزرگ دنیا بازی کنند تا حمایت هواداران را از دست ندهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته