دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در مراسم افتتاح بیمارستان امام سجاد (ع) واحد تبریز صورت گرفت:

قدردانی رئیس مجلس از دانشگاه آزاد اسلامی/ لاریجانی: اراده مجلس برای حمایت از حوزه سلامت جدی است

رئیس مجلس شورای اسلامی با توجه به اختصاص اعتبارات مناسب و ویژه در دو سال اخیر به حوزه سلامت گفت: مجلس در این 2 سال بارها نشان داده که در حمایت از حوزه سلامت مصمم و جدی است.
کد خبر : 21567

به گزارش خبرگزاری آنا، علی لاریجانی در مراسم افتتاح پروژه‌ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام سجاد (ع) واحد تبریز با تقدیر و تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی برای ساخت و افتتاح پروژه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام سجاد(ع) گفت: یکی از مسائل مهم در شرایط کنونی کشور موضوع سلامت است که البته خوشبختانه در 2 سال اخیر اقدامات خوبی برای بهبود این حوزه صورت گرفته است.








افتتاح دانشکده دندانپزشکی واحد تبریز را باید به فال نیک می گیریم و امیدوارم آقای منادی و همکارانش به مناسبت اعیاد شعبانیه خدمات رایگانی را به مدت چند روز در حوزه بهداشت دهان و دندان به مردم ارائه کنند

وی با اشاره به وجود نیروهای متخصص و نیروهای انسانی مجرب در کشور تصریح کرد: قطعا این ظرفیت برای کشور بسیار باارزش بوده حتی می‌توان در حوزه سلامت به خارج از کشور خدمات رسانی کرد.


لاریجانی با توجه به وضعیت نابسامان حوزه سلامت در سال 92 گفت: در آن زمان به خاطر جهش‌های قیمت ارز و کمبود منابع اعتباری شرایط حوزه سلامت در کشور خوب نبود، البته پس از آن کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برنامه مدونی را برای کمک به وزارت بهداشت تدارک دید که خوشبختانه در نهایت با تلاش نمایندگان مجلس مسئله بهداشت در کشور ساماندهی شد تا مردم در این حوزه آرامش پیدا کنند.


رئیس قوه مقننه ادامه داد: از طرفی دیگر در سال 94 مجلس شورای اسلامی با افزایش یک درصد بر مالیات بر ارزش افزوده و اختصاص اعتباراتی از محل یارانه‌ها اراده مصمم خود را برای حمایت از حوزه سلامت نشان داد.



لاریجانی ادامه داد: قطعا مردم آذربایجان حق زیادی در تفکر اصیل اسلامی و در جریان انقلاب دارند و این از حقوق مردم است که در یک بستر سامان یافته‌تری در حوزه بهداشت زندگی کنند.


وی افزود: افتتاح دانشکده دندانپزشکی را باید به فال نیک بگیریم و امیدوارم آقای منادی و همکارانش به مناسبت اعیاد شعبانیه خدمات رایگانی را به مدت چند روز در حوزه بهداشت دهان و دندان به مردم ارائه کنند.








لاریجانی: در راستای بهبود و ارتقای بهداشت و سلامت جامعه خرسندیم که امروز شاهد افتتاح بیمارستان امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز هستیم و این هدیه بزرگی برای مردم شریف آذربایجان است که حق بزرگی در طول تاریخ قبل و بعد از انقلاب اسلامی در تفکر اصیل اسلامی به گردن کشور داشته اند

رئیس مجلس شورای اسلامی از همت دکتر منادی در افتتاح بیمارستان امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر کرده و افزود: ما باید قدردان پیشرفت های پزشکی در کشور و وجود افراد و نیروهای متخصص در زمینه علوم پزشکی باشیم و از این ظرفیت ها و پتانسیل ها بهره کافی برده شود.


وی تأکید کرد: از سال 93، به همت و اراده کمیسیون بهداشت در مجلس و نمایندگان مجلس، مخصوصا نمایندگان استان آذربایجان شرقی در زمینه بهداشت و سلامت کشور جهشی در راستای بهبود سلامت و بهداشت کشور صورت گرفت که سلامت روانی را برای مردم به همراه داشت.


لاریجانی افزود: در راستای بهبود و ارتقای بهداشت و سلامت جامعه خرسندیم که امروز شاهد افتتاح بیمارستان امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز هستیم و این هدیه بزرگی برای مردم شریف آذربایجان است که حق بزرگی در طول تاریخ قبل و بعد از انقلاب اسلامی در تفکر اصیل اسلامی به گردن کشور داشته اند.


رئیس قوه مقننه با تبریک ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: قطعا همه فیوض الهی در زمان‌های مختلف از طریق امام زمان (عج) به تمام موجودات می‌رسد، البته این وابستگی تنها ظاهری یا فکری نیست، بلکه وابستگی وجودی است.



رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بود، ساعتی پیش پروژه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام سجاد (ع) واحد تبریز را مورد بهره‌برداری قرار داد، در این مراسم از طریق ویدیو کنفرانس و به صورت همزمان دو پروژه مهمانسرای 120 تختخوابی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشکده دندانپزشکی مجهز به 120 یونیت نیز افتتاح شد.


در آیین افتتاح سه پروژه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری امام جمعه تبریز، دکتر اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی، دکتر علیرضا منادی نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت امنای استان آذربایجان شرقی و جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مسئولین استانی و شهر تبریز،روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و پرسنل بیمارستان امام سجاد(ع) این دانشگاه شرکت داشتند.


مراسم افتتاح سه پروژه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز امروز چهارشنبه 13 خرداد ماه مصادف با عید نیمه شعبان در محل بیمارستان امام سجاد (ع) واقع در بلوار استاد شهریار،خیابان گلکار تبریز برگزار شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته