دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1396 - 10:16

برگزاری با تاخیر اردوی مشترک تیم ملی والیبال نشسته ایران و روسیه

اردوی مشترک تیم‌های ملی والیبال نشسته ایران و روسیه با تاخیر و از ۱۵ مهرماه به مدت 5 روز در تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر : 215572

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، هادی رضایی مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته با اعلام این خبر گفت: تیم ملی والیبال نشسته روسیه که قرار بود ۱۲ مهرماه برای انجام اردوی مشترک به ایران بیاید با تاخیری 3 روزه و در ۱۵ مهرماه به کشورمان سفر می‌کند. اردوی تیم ملی ایران نیز به همین دلیل دیرتر برگزار می‌شود و به مدت 5 روز در تهران ادامه خواهد داشت. اسامی تیم ملی را نیز تا آخر هفته اعلام می‌کنیم.


وی که به تازگی از مسابقات جنوب شرق آسیا بازگشته است درباره این رقابت‌ها اظهار داشت: مسابقات جنوب شرق آسیا با حضور ۱۱ کشور و در ۱۶ رشته ورزشی در مالزی برگزار شد. این رقابت‌ها هر 2 سال یک بار انجام می‌شود و من به عنوان ناظر و مسئول فنی مسابقات والیبال نشسته در این مسابقات شرکت کردم. 4 تیم در مسابقات والیبال نشسته شرکت کرده بودند که سه تیم تایلند، میانمار و کامبوج رشد کرده بودند و مالزی هم تیم جوانی بود. این چهار تیم قصد دارند به تیم‌های برتر آسیا و جهان تبدیل شوند.


دبیرکل والیبال نشسته آسیا با اشاره به درخواست تیم‌های والیبال نشسته شرکت کننده در مسابقات اظهار داشت: تیم‌های کامبوج، تایلند و میانمار برای برگزاری کلاس مربیگری درخواست دادند که درخواستشان بررسی خواهد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: هادی رضایی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته