دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سینا عشوری درگفت‌وگو با آنا؛

هدف تراکتورسازی پیروزی در دربی تبریز است/ با شیوه کاری لوکا آشنا هستم

هافبک تیم تراکتورسازی گفت: تردیدی ندارم این هفته یکی از سخت‌ترین بازی‌های تراکتورسازی برگزار می‌شود و ما برای پیروزی برابر تیم گسترش باید حداکثر تلاش‌مان را انجام دهیم.
کد خبر : 215517

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی آنا، سینا عشوری درباره دیدار تیمش در دربی تبریز با گسترش فولاد گفت: «هیچ‌وقت دربی بازی آسانی نبوده است چرا که تیم‌ها حتی اگر فصل موفقی را هم سپری نکرده باشند در این بازی حداکثر تلاش‌شان را خواهند کرد تا برنده شوند. به طور حتم دیدار این هفته ما با گسترش فولاد هم یکی از سخت‌ترین بازی‌های تراکتورسازی است چرا که حریف‌مان در دو بازی اخیر خود که در خارج از خانه هم بوده 4 امتیاز به‌دست آورده است.»


وی با اشاره به اینکه تجربه کار با بوناچیچ سرمربی گسترش فولاد را دارد، افزود: «من در ذوب‌آهن نسبت به شیوه کاری لوکا شناخت خوبی پیدا کردم و می‌دانم او مربی است که به مرور زمان تفکرات حرفه‌ای‌اش را به بازیکنانش انتقال می‌‌دهد و آن وقت پیروزی برابر او بسیار سخت است. تردیدی ندارم این هفته یکی از سخت‌ترین بازی‌های تراکتورسازی برگزار می‌شود و ما برای پیروزی برابر تیم گسترش باید حداکثر دقت و تلاش‌مان را انجام دهیم. اگر غفلت کنیم و دچار اشتباه شویم فرصت کسب 3 امتیاز را از دست داده‌ایم.»


هافبک تیم تراکتورسازی درباره اینکه تیمش در این فصل نتوانسته نتایج خوبی بگیرد و در 7 بازی 4 شکست را تجربه کرده، تصریح کرد: «متاسفانه محرومیت از پنجره نقل‌وانتقالات فیفا مانع از آن شد که باشگاه بتواند در پست‌هایی که نیاز دارد بازیکنان موردنظرش را جذب کند. زمان کافی هم وجود نداشت که بازیکنان رده‌های امید و جوانان بتوانند خود را به تیم برسانند. با این حال تراکتورسازی به روزهای خوبش برمی‌گردد چرا که اتحاد بسیار خوبی بین بازیکنان و کادرفنی وجود دارد.»


وی ادامه داد: «ما در دیدارهایی که نتیجه را واگذار کردیم مستحق شکست نبودیم اما بدشانسی به سراغ‌مان آمد و نگذاشت برنده شویم. در همین بازی آخر برابر پدیده هم در استفاده از موقعیت‌ها خوب عمل نکردیم و این باعث شد تا در خانه نتیجه را واگذار کنیم. مطمئن هستم که در ادامه راه بهتر عمل خواهیم کرد و جبران امتیازاتی که از دست دادیم را خواهیم کرد.»


عشوری درباره اینکه مصدومیتش به طور کامل رفع شده یا همچنان در ترکیب تیم غایب است، بیان کرد: «متاسفانه در این مدتی که مصدوم بودم اخبار غلطی درباره من منتشر می‌شد که به خاطر مصدومیت تا نیم فصل غایب هستم اما من سکوت کردم و سعی کردم تا خودم را به تیم برسانم. تمرینات انفرادی‌ام را شروع کردم و از یکی دو روز دیگر به تمرینات گروهی اضافه می‌شوم. اگر سرمربی تیم تشخیص بدهد برابر گسترش هم بازی می‌کنم.»


او درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه دیدار تیمش با گسترش فولاد گفت: «سخت است که بتوان نتیجه چنین بازی مهمی را حدس زد. هر دو تیم به پیروزی فکر می‌کنند و قطعا تیمی برنده است که کمتر اشتباه کند و از فرصت‌هایش به درستی استفاده کند. امیدوارم در این بازی برای تیمم به میدان بروم تا نقش کوچکی در موفقیت تراکتورسازی داشته باشم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته